Cum vor arăta farurile și stopurile lui Volkswagen ID.4, primul SUV electric al brandului german
ID.4 este primul SUV complet electric de la Volkswagen. Designul său exterior marchează începutul unei noi ere: combină caracterul puternic cu formele fluide cu excelentele calități aerodinamice. Iluminatul exterior joacă un rol important în acest sens: face parte integrantă din conceptul de design al SUV-ului electric și pune în valoare vehiculul într-un mod nou.
Până acum, ori de câte ori designerii auto doreau să atragă atenția asupra punctelor de atracție, foloseau adesea benzi cromate – în interior și în exterior. De câțiva ani încoace, tendința se îndreaptă către elemente luminoase.
ID.4 – Simbol perfect pentru mobilitatea viitorului
„Lumina este noul crom”, explică Klaus Zyciora în calitate de șef al departamentului de design al grupului Volkswagen.„Lumina joacă un rol major, în special pentru un vehicul electric. Reprezintă energie și electricitate, dar și căldură și siguranță. Lumina este un simbol perfect pentru mobilitatea viitorului. ”
Farurile mari domină partea frontală a SUV-ului electric pentru a-i oferi un aspect prietenos. Ele dispun în mare măsură de tehnologia LED ca standard. Blocurile optice spate au fost complet echipate cu diode luminoase și o bandă de lumină roșie care le conecteazăe.
Modulele luminoase au o asemănare puternică cu ochiul uman
Modulele de lumină din faruri comunică cu șoferul chiar înainte ca ID.4 să pornească într-o călătorie: ori de câte ori șoferii se apropie de vehicul cu cheia, luminile se rotesc în sus de jos pentru a-i întâmpina. Cu sistemul de acces Keyless Advanced la bord, vehiculul are un scenariu de întâmpinare îmbunătățit: în acest caz, modulele de lumină „își deschid ochii” și apoi se rotesc în lateral – făcând impresia că vehiculul caută contactul vizual cu șoferul.
Despre Volkswagen ID.4
ID.4 își va sărbători premiera mondială înainte de sfârșitul lunii septembrie 2020.
Noul SUV va fi inițial lansat având tracțiune pe puntea spate, iar varianta cu tracțiune integrală electrică va urma într-o etapă ulterioară. Bateria de înaltă tensiune este amplasată într-o podea tip sandvici și asigură un centru de greutate coborât optim pentru dinamica de rulare dar și o distribuție foarte echilibrată a sarcinilor pe punți.
Asemenea modelului ID.3, și ID.4 va intra pe piață drept un autovehicul fără amprentă de carbon. Modelul va fi produs și comercializat în Europa, China și SUA.
Volkswagen ID.4 va avea o autonomie de 500 de km.