Cum se descurcă Ford Puma ST, cea mai rapidă mașină construită în România, pe Transfăgărășan?
Ford Puma ST a fost pus la încercare pe Transfăgărășan, drumul pe care cei de la Top Gear îl numeau “cel mai frumos din lume”.
Ford Puma ST a ajuns acolo unde visează toți șoferii cu mașini de performanță să ajungă. Pe Transfăgărășan. Modelul cu motor 1.5 EcoBoost și 200 de cai putere și 320 Nm și-a făcut de cap pe drumul virajat din Munții Făgăraș.
Primul model Ford Performance construit în România este și cea mai puternică și mai rapidă mașină care vede lumina zilei în țara noastră.
Puma ST vine cu o premieră în segment. Niciun alt model din gama sa nu mai este echipat cu diferențial mecanic cu alunecare limitată LSD.
Cu cele patru moduri de rulare ale sale, Eco, Normal, Sport și Track oferă diverse scenarii de deplasare, în funcție de condițiile de drum. Cel din urmă mod este și cel mai distractiv, promite constructorul american. Primul dintre ele, Eco, reprezintă o premieră în gama ST. Senzații tari asigură și transmisia manuală cu șase trepte.
Ford Puma ST se distrează pe Transfăgărășan
Pe Transfăgărășan, Ford Puma ST profită de o accelerație inegalabilă de o mașină produsă până la această oră în România. Ajunge de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde.
Un șasiu cu 40% mai rigid decât cel al lui Fiesta ST și discuri de frână cu 17% mai mari, plus o direcție care răspunde cu 25% mai rapid sunt și alte atuuri pe care și le trece în cont noul Ford Puma ST.
Mașina vopsită în culoarea exclusivă Mean Green, cu jante de 19 inci, abordează îndrăzneț curbele, făcându-i pe cei care au urmărit clipul cu o durată de un minut și 47 de secunde să reproșeze condusul iresponsabil. Ford menționează că rularea a avut loc în condiții de siguranță, drumul fiind închis circulației pe durata filmărilor.
VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=LGRDms5k2ak