Cum livrează Geely cheile de la mașinile comandate fără ca nimeni să nu le atingă

Publicat: 23 03. 2020, 17:50
Actualizat: 23 03. 2020, 18:02

Showroom-urile din China au început să se redeschidă, dar clienții nu se grăbesc să ajungă față-n față cu angajații. Geely a ales astfel o metodă inedită de a livra cheile de la mașinile comandate de clienți. Le trimite cu drone.

GALERIE FOTO

Geely și-a lansat propriul sistem de vânzări online în plină pandemie de coronavirus, pe 10 februarie. Momentul a fost unul foarte potrivit, pentru că în China, de două luni de zile, showroom-urile auto și nu numai, au fost închise. Astfel, constructorul chinez pune la dispoziția celor interesați posibilitatea de a configura modelul ales, dar și mai multe oferte de finanțare.

Din momentul lansării platformeri de comenzi online, Geely a primit peste 10.000 de comenzi. Toate comenzile confirmate sunt direcționate către dealerul din zona clientului, care procesează comanda, apoi livrează mașina.

Etapele sunt simple: după finalizarea plății, cheia este expediată cu drona la adresa indicată de clientul care a comandat mașina online. Acesta merge în parcarea showroom-ului și își preia mașina care a fost dezinfectată în prealabil printr-o procedură de ionizare. Clientul nu se află niciodată în contact cu personalul constructorului sau cu angajații din showroom, astfel încât riscul de a fi infectat cu noul tip ce coronavirus este practic nul. Peste 81.000 de persoane au contactat boala și 3.270 dintre acestea s-au stins din viață în China.

Mai mult, noul Geely Icon este SUV-ul cu protecție anti-coronavirus. Mașina este echipată cu un sistem special, Intelligent Air Purification. Producătorul chinez susține că acesta îi protejează pe cei aflați la bord de “bacterii și virusuri”.

VIDEO: