Cum își caută clienți consultanții auto pe timp de pandemie
Pandemia, criza economică şi statul acasă îi obligă pe oamenii de vânzări din unele domenii să vină cu metode alternative pentru a atrage noi clienţi în domenii în care această practică nu era uzuală. Domeniul vânzârilor auto nu face excepție.
„Bună ziua! Sunt consultant de vânzări la (companie auto) iar dacă în viitor aveţi nevoie de consiliere pentru brandul (auto), pentru dumneavoastră sau apropiaţi ai dumneavoastră, mi-ar face mare plăcere să vă pot sta la dispoziţie. Va doresc să treceţi cu bine peste această perioadă! Mult succes!”
Aşa arată un mesaj primit de un manager din domeniul IT pe reţeaua de socializare de business LinkedIn, scrie Mediafax.
Procesul de vânzări în multe din companii se va transforma, în unele cazuri, fiind predominat de vânzări la distanţă, la care se vor adăuga interacţiunile faţă în faţă, din când în când.
În perioada carantinei, în România, aproximativ 500.000 de angajaţi din birouri lucrează de acasă, majoritatea dintre ei au fost nevoiţi să îşi transforme radical modul de lucru.