Cum funcționează serviciul BMW Concierge?
Cei care vor mai mult decât Asistentul Personal Digital, cu care sunt echipate modelele BMW, au la dispoziție serviciul BMW Concierge. Cum funcționează?
“Bună! Sunt în București și vreau să văd un show de stand up comedy!”, a fost dorința unui șofer care a sunat la call center. Dorința i-a fost îndeplinită.
Operatorul BMW Concierge i-a dat opțiunile disponibile în zona sa, iar șoferul a ales-o pe cea mai convenabilă pentru el. De acum, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 17:00, șoferii români vor fi întâmpinați de un operator care vorbește limba română. Aceștia pot apela BMW Concierge și în afara acestui interval orar, pentru că serviciul este disponibil 24 din 24 de ore. În weekend și după ora 17:00, solicitările lor vor fi preluate de operatori vorbitori de limba engleză.
Cel care răspunde la apel poate oferi recomandări de cazare în zonă, poate da opțiuni de restaurante pe traseul programat sau alte puncte de interes. Operatorul poate face rezervări la hoteluri sau localuri în numele său și îi poate trimite coordonatele destinației direct în sistemul de navigație al automobilului.
Pe lângă serviciul BMW Concierge, șoferii mai pot beneficia și de alta soluții de conectivitate: pe listă se află aplicația BMW Connect, o dotare standard care permite controlul și verificarea de la distanță a mașinii, sistemul care furnizează informații despre trafic în timp real RTTI și interfața BMW iDrive, disponibilă acum și în limba română pentru sistemele ID7, atunci când mașina este dotată cu BMW Live Cockpit Professional cu instrumentar de bord digital de 10,25 de inci și ecran tactil cu aceeași dimensiune.
Au fost traduse şi verificate peste 10.000 de linii de meniu pentru ca sistemul să poată deveni mult mai uşor de folosit în limba română.
Mai mult, toate modelele BMW vin echipate cu manual de utilizare cu informații specifice configurației alese, și acesta disponibil acum în limba română, inclusiv tutorialele video.