Cum arătau reclamele la modelele Volvo în urmă cu 60 de ani?

Publicat: 03 11. 2020, 11:17
Actualizat: 03 11. 2020, 11:23

Volvo a bătut mereu monedă pe nivelul ridicat de siguranță oferit de modelele sale. Dar cum arătau reclamele companiei în urmă cu 40-50, chiar 60 de ani?

GALERIE FOTO

Canalul de YouTube Volvo TV a publicat o compilație de reclame la modelele sale. În montajul cu o durată de un sfert de oră, apar mașini din anii ’60, ’70 și ’80. Toate spoturile publicitare au un numitor comun: mașinile companiei sunt foarte sigure.

În prima reclamă, un Volvo 340 sparge peretele din sticlă al uzinei și plonjează de la etajul 1 către asfalt. La volan se află un manechin de tipul celor folosiți în cadrul testelor de impact. La final, acesta dă verdictul lovind satisfăcut cu palma în acoperiș. “Testat de manechini (în engleză, dummy poate face referire și la persoane a căror inteligență nu este tocmai la un nivel ridicat), condus de persoane inteligente”, este concluzia.

Un alt model, 960, face zob un perete de cărămidă, fără să înregistreze daune evidente. “E ca niciun Volvo de până acum. O mașină în care poți să ai încredere”, sunt mesajele cu care se încheie spotul publicitar.

Reclamele la modelele Volvo erau amuzante

Un slogan interesant atragea atenția în mod deosebit într-o reclamă la Volvo Amazon, compacta care făcea furori în anii ’60. „You can drive a Volvo like you hate it. Cheaper than psychiatry” (“Poți conduce un Volvo ca și cum îl urăști. Este mai ieftin decât să mergi la psihiatru”) era sloganul amuzant de acum 60 de ani.

Tot pe umor mizează și reclama la Volvo 264 GL. În imagini, proprietarul apare spălând cu multă grijă mașina, în timp ce șoferul său se relaxează într-o balansoar.

În mod sugestiv, ultima reclamă din calup implică și actori asiatici. Este, cel mai probabil, o aluzie la faptul că, în august 2010, gigantul Geely avea să achiziționeze Volvo pentru suma de 1,8 miliarde de dolari.

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=UwOJS0sVzvk