Cum arată și cât costă cel mai scump Bentley vândut pe autovit.ro

Publicat: 25 06. 2020, 15:05
Actualizat: 25 06. 2020, 15:05

Cel mai scump Bentley vândut pe site-ul de anunțuri autovit.ro are un preț care te va surprinde, având în vedere că este vorba de o mașină second-hand.

Intră în Galeria FOTO

Bentley este constructorul de mașini de lux aflat în Portofoliul grupului Volkswagen, cunoscut în special pentru mașinile cumpărate de fotbaliști mai mult sau mai puțin celebri. Printre acestea, la loc de cinste se află coupé-ul Continental GT, aflat deja la a tria generație. La lansarea din 2017, singurul motor disponibil a fost bestia W12 de 6,0 litri, care dezvoltă 635 CP. Abia din 2019 a apărut și versiunea mai sărăcăcioasă, cu motor V8 de 4,0 litri și 550 CP – asta ca să vă faceți o idee cam care este nivelul la care joacă în piață Continental GT.

Bentley Continental GT configurat cu motorul de 635 CP se vinde în România la un preț care pornește de la 203.063 de euro cu TVA inclusă. O valoare care fixează coupé-ul britanic adânc în segmentul automobilelor de lux. Pentru acești bani, starul tău favorit poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde și poate atinge o viteză maximă de 333 km/h, dacă dorește neapărat. Asta fără a mai vorbi de confortul, siguranța și, mai ales, stilul în care poate face toate acestea.

Cât costă cel mai scump Bentley de pe autovit.ro

Cum tocmai am câștigat o sumă apreciabilă de bani după ce mi-am vândut doi rinichi și un plămân, am decis că e momentul să intru în rândul lumii și să-mi iau un Bentley. Așa că intru pe autovit.ro și cercetez oferta, fără a uita să mă minunez la prețul celui mai scump exemplar expus. Ceva mai scump de 280.000 de euro.

Dar de ce este atât de scump un Continental GT care are un preț de nou, cum spuneam, care pornește de la 203.000 de euro? Secretul sunt echipamentele opționale. Asta pentru că nimeni nu cumpără un Bentley în versiunea lui de bază. Proprietarii cu dare de mână doresc să-l personalizeze în fel și chip, în speranța că vor reuși să și-l recunoască dintr-o parcare plină cu exemplare identice, posibil la un meci de Liga Campionilor. Prin urmare, echipamentele opționale pot să atârne greu în prețul final al unui Continantal GT.

Iar acesta este un Continental GT în cea mai bună formă, cu pachete Mulliner și Blackline configurate, printre altele pe care muritorii de rând ca mine nu le înțeleg. În fine, una peste alta, 280.000 de euro pare un preț corect pentru o mașină produsă în 2019 și care a parcurs deja 4.050 kilometri. Singura problemă este motivul pentru care nu a mai dorit-o fostul proprietar, după atât de puțin timp. E o mașină chiar atât de rea? Parcă nu mă mai tentează, zău…