Audi își redefinește sloganul „Vorsprung”. Sustenabilitate, digitalizare și design: acestea vor fi și în continuare temele centrale. Transformarea în direcția mobilității premium sustenabile și digitale este accentuată în cadrul noii campanii de marcă prin sloganul „Future is an Attitude”.
„Rafinând strategia mărcii, ne redefinim mottoul „Vorsprung” (germ. avans), cu o formulă contemporană, pregătindu-ne pentru viitor – pentru o nouă epocă a automobilismului și pentru clienții noștri”, Henrik Wenders, Vice președinte al mărcii Audi, responsabil pentru strategie. „Scopul nostru constă în a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor prin prisma tehnologiei și de a ne aduce contribuția în cadrul societății” Audi intenționează astfel să contureze viitorul mobilității premium și să creeze experiențe fascinante.
Prin campania sa internațională de marcă, Audi deschide drumul spre un viitor electric, digitalizat și emoțional. Alături de modelele actuale, ca de pildă Audi e-tron Sportback, astfel sunt prezentate și alte modele vizionare, precum Audi AI:ME și Audi Q4 Sportback e-tron concept, materializând puterea inovatoare a mărcii. Protagoniștii sunt membri ai echipei Audi, precum directorul de design Marc Lichte, întruchipând atitudinea Audi autentică.
Motoul „Vorsprung durch Technik” germ. „Avans prin tehnologie”) va rămâne și în continuare sloganul mărcii. Agenția thjnk din Hamburg este responsabilă de implementarea creativă a campaniei ce va fi vizibilă pe toate canalele de comunicare, de la TV, la platformele digitale.
În contextul noii campanii de marcă, va fi vizibil în premieră și noul concept de corporate identity al mărcii Audi. Modul de prezentare al acestuia este bazat pe o imagine premium progresistă, iar stilul minimalist clar va fi evidențiat, de asemenea, prin noul limbaj vizual.
VIDEO
https://www.youtube.com/watch?v=pWaHZ2oRE7s