Cum arată noua anvelopă semi-slick Race care echipează Lamborghini Huracán STO. Va fi disponibilă în 13 dimensiuni populare
Noua anvelopă semi-slick Potenza Race, care echipează Lamborghini Huracán STO, SEAT Leon Cupra hot hatchback și Huracán STO Tecnica, va fi disponibilă din iunie în 13 dimensiuni populare între 17 și 20 de inch.
Noile anvelope Bridgestone Potenza Race sunt dezvoltate și fabricate în Europa. Potenza Race este ultimul model care se alătură gamei Potenza, gamă care s-a născut din asocierea Bridgestone cu Formula 1 și le oferă pasionaților de motorsport control sporit pentru viteze mari.
O anvelopă dezvoltată pentru cursele pe pistă și utilizarea pe circuit
Conform testelor independente făcute de TÜV SÜD, Bridgestone Potenza Race demonstrează cei mai buni timpi pe tur prin comparație cu principalii competitori. De asemenea, Bridgestone Potenza Race oferă cea mai mică distanță de frânare pe asfalt uscat, depășind rezultatele anvelopelor competitorilor.
Modelul benzii de rulare aplică un model asimetric, cu diferențiere între exteriorul și interiorul anvelopei pentru a maximiza puterea de virare și potențialul de frânare, garantând în continuare o utilizare potrivită chiar și pe asfalt umed.
Unghiurile asimetrice ale pereților anvelopelor Potenza Race cresc rigiditatea laterală și reduc deformările, în timp ce modelul benzii de rulare împreună cu o muchie de nervuri accentuată oferă o performanță maximă pe asfalt uscat cu o frânare optimizată și rigiditate generală crescută.
Pentru a obține aceste performanțe, Potenza Race încorporează o formă sportivă care ajută la creșterea zonei de contact și maximizează potențialul de frânare. Un contact optimizat ajută la îmbunătățirea direcției și la manevrabilitate, oferind șoferului mai multă încredere pe pistă.
Noile anvelope Potenza Race au fost dezvoltate folosind tehnologia Bridgestone Virtual Tyre Development. Tehnologia Bridgestone Virtual Tyre Development permite crearea unei versiuni digitale a unei anvelope pentru a putea fi testată, pentru a putea să prezică felul în care se va comporta anvelopa în condiții diferite înainte de a produce efectiv prototipurile. Astfel, Bridgestone poate testa mult mai multe variante în mediul virtual, proces care scurtează timpul de dezvoltare a unei anvelope la jumătate.