Cu motorul de 111 cai mergi liniţtit şi la drum lung
Toyota are un an greu. Primul după mult timp în care trebuie să se lupte pentru locul 1 mondial, după ce i-a fost luat de Volkswagen în 2016. Şi nu a început rău lupota de redobândire a primei poziţii în top. A venit cu o maşină de oraş cu succes garantat. Este deja al doilea facelift al celei de-a treia generaţii. Din 2012 nu am mai văzut ceva nou 100%. Primul facelift a fost în 2015, iar acum îl avem pe acesta. Yaris 2017 e bine-schimbat în bine. E mai agresiv, mai 2017. Are “echipamentul” vizual al modelului sport 2017 (130 de cai), care şi el va fi arătat la Salonul Auto de la Geneva.
Înăuntru nu sunt mari modificări. S-a umblat la tonuri, la un display un pic mai mare şi la mici reinterpretări ale unor componente. Ce e mai important pe Yaris 2017, e motorul. Unul dintre ele. Cel de 1.5 litri, VVT (vriable valve timing), cu 111 cai putere. Japonezii spun că au făcut nişte minuni care reduc puţin consumul şi eificientizează ciclul motor. Toyota păstrează şi modelul hibrid în ofertă, cel cu 101 cai putere. Ca dotări standard de siguranţă, Yaris are frână automată pentru evitarea tamponărilor în oraş, stingerea automată a fazei lungi la ivirea maşinilor pe sens opus, alertă la depăşirea benzii de mers şi recunoaşterea semnalelor rutiere.
TOYOTA YARIS 2017 (GALERIE FOTO)