Cu Mitsubishi L200 şi Goodyear la Târgu Mureş
Raţiunile sunt puţine, dar foarte logice.
2. O maşină de teren serioasă are o anumită configuraţie: şasiu separat şi tracţiune integrală nepermanentă, cu reductor. Mitsubishi L200 păstrează această reţetă, fiind un offroader adevărat.
3. Deşi este o maşină concepută pentru un mediu foarte dur de lucru, Mitsubishi L200 arată foarte domestic, iar confortul interior este aproape acelaşi dintr-o berlină. Ceea ce-i conferă maşinii ubn grad mare al polivelenţei.
4. Din trio-ul Mitsubishi L200, Nissan Navara şi Toyota Hilux, prefer L200 – ştiu, este un punct de vedere personal, dar… de ce nu ar fi logic?
Suntem foarte curioşi care vor fi părerile profesioniştilor offroad despre acest cărăuş. Rămâneţi pe promotor.ro pentru a le afla, la fel ca şi informaţiile la cald despre etapa de la Târgu Mureş.