Cu cât se vinde un Porsche Cayenne pe GPL pe autovit.ro – GALERIE FOTO
Șoferii care parcurg mulți kilometri zilnic iubesc mașinile pe GPL, asta pentru că pețul unui plin de gaz este mult mai mic față de cel al unui plin de benzină / motorină. De aceea, mulți își convertesc mașinile pe GPL. Este cazul și acestui SUV de lux Porsche Cayenne din 2006.
El a ieșit de pe porțile fabricii cu un motor pe benzină de 3,2 litri care producea 250 de CP, însă proprietarul lui a decis, la un moment dat, să îl treacă pe GPL. După 246.000 de km s-a gândit să vândă mașina cu 4.900 de euro. Ea a fost adusă din Germania și dispune de cutie de viteze manuală precum și de tracțiune integrală.
Proprietarul specifică în anunț că mașina dotată cu toate opționalele disponibile la momentul lansării, în 2006. Între timp, acest Cayenne a mai primit și un colant negru mat peste culoarea neagră lucioasă primită din fabrică.
Galerie foto cu Porsche Cayenne benzină + GPL (4.900 de euro)
Moda mașinilor de lux trecute pe GPL
Printre cele mai scumpe maşini care au beneficiat de astfel de modificări sunt Porsche Cayenne, Audi A8, Range Rover, BMX X5, Mercedes ML,Mercedes S500, Mazda CX7 sau Inifiniti.
Costul unei instalaţii GPL este direct proporţional cu autoturismul pe care urmează să fie montată. Astfel, pentru un autoturism în 4 cilindri, cu injecţie multipunct, există mai multe variante de instalaţii GPL cu preţuri între 2.100 şi 5.000 lei. Autoturismele de nouă generație, cu injecţie directă necesită un montaj complex care durează aproximativ 8 ore, comparativ cu un montaj standard care durează maxim 4 ore.
Statisticile efectuate cu câțiva ani în urmă arătau că în România mai mult de 5% din maşini sunt pe GPL.
Producătorii auto au înțeles nevoile pieței iar unii dintre ei, precum Dacia, produc încă din fabrică mașini cu instalație GPL