Cu 150.000 de euro poți cumpăra un Porsche 911 sau… un set de faruri pentru Bugatti Chiron

Autor: Ionuț Vîlciu 27 aug. 2024 Știri auto

Farurile mașinilor noi au devenit tot mai complexe și mai performante, ajungând să coste mii de euro. Însă, un set pentru Bugatti Chiron costă la fel de mult ca o mașină sport.

Semnătura luminoasă produsă de farurile unui Bugatti Chiron este una dintre cele mai ușor de recunoscut din industrie. Cele patru elemente din fiecare far conferă mașinii un aspect unic, însă blocurile optice vin și cu un preț pe măsură.

Dată fiind raritatea acestor mașini – doar 500 de unități au fost produse – exclusivitatea aduce cu sine un cost pe măsură. Nu doar că mașinile au costat circa 3 milioane de dolari, dar întreținerea și piesele de schimb nu se lasă mai prejos.

Farurile de aproape 150.000 de euro

Potrivit Motor1, un anunț de pe eBay Germania afișează un set de faruri Valeo pentru Bugatti Chiron. Compatibile cu Pur Sport și Super Sport 300+, aceste faruri full-LED sunt listate la vânzare cu prețul de 147.000 de euro.

Pentru o sumă similară puteți cumpăra mașini precum Porsche 911 Carrera cu câteva opțiuni sau două BMW M2. Vânzătorul se află, de fapt, în Polonia, dar va livra farurile pentru Chiron în restul țărilor din Europa pentru suma de 1.000 de euro. De asemenea, farurile sunt listate ca articole folosite, dar vânzătorul promite că sunt în „stare perfectă”.

Costurile fabuloase de întreținere nu ar trebui să ne surprindă. Spre exemplu, un set de anvelope pentru Chiron costă circa 7.500 de euro, iar o revizie de rutină costă aproximativ 10.000 de euro.

Bugatti a construit 500 de exemplare Chiron. Au existat mai multe versiuni ale hypercar-ului, însă producția sa a luat sfârșit în luna mai a acestui an. Chion va fi înlocuit de Tourbillon, un hyperca hibrid ce dezvoltă 1.800 CP și poate atinge o viteză maximă de 445 km/h.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: eBay


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide