În luna recent încheiată, Mazda a comercializat 148 de unităţi. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 (cu 57 de unităţi), Mazda2 (cu 43 de unităţi) şi CX-7 (cu 20 de unităţi).
Având în ofertă una dintre cele mai actuale şi complete game de modele de pe piaţă, Mazda are ca obiectiv de vânzări în 2008 comercializarea a 2.000 de autovehicule. Aceste rezultate ar reprezenta dublarea numărului de unităţi vândute în România faţă de 2007.
Până în prezent, s-au înregistrat 1.064 de comenzi, ceea ce înseamnă că, după doar o lună de la începutul anului, Mazda a acoperit mai mult de 50% din volumul de vânzări planificat pentru întregul an.
Modelul pe care compania pariază în atingerea obiectivleor este noua Mazda6, a cărei gamă de motorizări oferite în prezent va fi completată cu un motor diesel, începând cu luna martie. Obiectivul de vânzări în 2008 în România pentru acest model este de 400 de unităţi.