Întâlnirea oficială a avut loc în faţa parcului Herăstrău, de
unde am plecat cu noile Opel Corsa spre Centul Vechi
al Bucureştiului. Ce s-a întâmplat aici poate fi privit ca
o combinaţie de self development training şi team work,
unde Corsa a jucat rolul de comoara ascunsă. La eveniment
şi-au făcut prezenţa câteva modele Corsa foarte bine echipate, care
au fost ulterior parcate pe străduţele încurcate din Centrul Vechi.
Una dintre misiunile zilei a fost să le descoperim şi să le
„implicăm” în îndeplinirea probelor.
Pentru început am fost împărţiti în grupe inegale (5 grupe în
total) şi ni s-a înmânat caietul cu sarcini. Prima dintre ele a
fost alegerea unui nume de echipă şi, fără nici cea mai
mică surpriză, majoritatea au fost o variaţie a cuvântului
„Corsari”. Şi de aici a început distracţia şi competiţia.
Ce a încercat Opel să facă prin acest eveniment (şi a reuşit), a
fost să creeze o imagine în oglindă a beneficiilor noului Corsa:
provocări urbane, originalitate, flexibilitate, spirit
competitiv, distracţie şi câştig! Probele ne-au pus la
grea încercare imaginaţia, cunoştinţele generale dar şi abilităţile
fizice.
Am avut de căutat anumite imagini pe clădirile din
Centrul Vechi şi de demonstrat că le-am gasit făcând o
poză cu toată echipa şi obiectul respectiv/clădirea respectivă.
A trebuit să descoperim doi agenţi secreţi , ascunşi în
două locuri bine „palmate”, şi care ne-au supus unor
provocări pentru a câştiga informaţii vitale pentru competiţie. Am
fost nevoiţi să răspundem întrebărilor grele ale Domnului Escu,
legate de istoria Opel, pentru a intra în posesia plicului cu
destinaţia finală a competiţiei.
Doamna Escu ne-a supus unor teste psihologice
dificile, şi unor capcane de tipul: „cum se bagă 7 cai în
4 spaţii goale, toţi deodata şi să nu rămână nici un cal pe
dinafară?”. Am făcut poze cu diverse cladiri istorice, am luat
interviuri persoanelor care se aflau „la plimbare” pe tema „pe
patru roţi în Bucureşti”. Unul dintre filmuleţe l-a avut ca
intervievat pe Sorin Oprescu. Un altul, cel al echipei din
care a făcut parte şi Promotor, pe spaniolul Alberto, care auzise
că traficul din Bucureşti este infernal.
Am primit bonusuri pentru implicarea maşinilor
Corsa (ascunse în prealabil) în probele pe care le aveam
de trecut. Şi probele au fost numeroase, 18 la număr, într-un timp
relativ scurt, de fix două ore. La finalul competiţiei, ne-am
reunit cu toţii într-un local select de pe Lipscani şi am aşteptat
cu sufletul la gură verdictul: cine este marele câştigător?
Am urmărit reclame vechi, cu primele modele Opel, în care
şi-au făcut apariţia Naomi Campbell, Eva Hertzigova şi alte femei
frumoase. Probele ne-au fost jurizate de Domnul Popescu,
trainer de profesie, care a proiectat pe un ecran, de dimensiuni
foarte mari, toate pozele şi filmuleţele pe care le-am realizat pe
parcursul competiţiei.
Câştigatoare au ieşit două echipe: Corsarii şi Corsarii
2. Să fi fost blat? Echipa din care a făcut parte şi
Promotor (şi a cărei denumire este cu totul şi cu totul originală,
şi anume Ştrumfii Urbani), a fost şi ea pe podium, ocupând locul
trei. Dar am putea concluziona că toţi participanţii la eveniment
au fost câştigători: experienţa unei zile petrecute în
compania colegilor de breaslă, într-un cadru primitor, presărat de
istorie şi distracţie, în care a trebuit să depăşim
provocările cu inteligenţă, originalitate şi umor, a fost o reuşită
pentru toţi cei implicaţi.
Într-un final, câştigătorii s-au bucurat de victorie, cei
învinşi au pierdut cu fair play şi toată lumea şi-a văzut de drum
în condiţii de amiciţie şi bună-dispoziţie, păstrând în memorie o
zi plină de noi cunoştinţe dobândite, reuşite şi distracţie.
Aş putea spune că ziua de sâmbătă a fost precum noua Corsa:
provocatoare, interesantă şi plină de surprize
plăcute.