Continental a dezvoltat un concept inovativ de anvelopă care se poate umfla chiar dacă maşina se află în mişcare.
Anvelopa, supranumită C.A.R.E. (Conectat. Autonom. Fiabil. Electrificat), prezintă senzori care generează şi evaluează continuu date privind adâncimea benzii de rulare, gradul de deteriorare, temperatura anvelopei precum şi presiunea din interior. Informaţiile colectate de aceşti senzori sunt transmise către un centru de comandă unde cineva poate gestiona de la distanţă starea anvelopei.
Anvelopa C.A.R.E. are pompe centrifuge încorporate în roată. Pe măsură ce vehiculul accelerează, forţele centrifuge generate de roată acţionează asupra pompei pentru a genera aer comprimat. Continental dublează această tehnologie PressureProof pentru a se asigura că anvelopa este întotdeauna la presiunea corectă pentru a îmbunătăţi eficienţa şi a scădea emisiile de CO2.
Orice exces de aer comprimat generat de forţele centrifuge este depozitat într-un rezervor integrat care poate trimite rapid presiune în pneuri, dacă este nevoie.
Producătorul de anvelope nu a spus când şi dacă o astfel de tehnologie ar putea intra în linia de producţie.
Citeşte şi:
Cum se foloseşte navigaţia în maşină după data de 12 octombrie. Tutorial oferit de Poliţia Română
Video cu şoferiţa de Porsche în momentul când loveşte troleibuzul cu 130 de km/h
Un nou examen medical pentru şoferi. Dacă nu treci testul, rămâi fără permis