Continental lansează primul motor din lume pe bicicleta de 48V, cu o transmisie automată
Continental continuă să dezvolte soluţii tehnologice pentru un viitor fără emisii şi, folosindu-şi cunoştinţele şi progresele în tehnologia auto 48V, aduce acum două unităţi de antrenare de 48V pe bicicleta electrică.
Noua tehnologie eBike 48V, combinată cu un motor integrat şi o transmisie fără trepte automată.
48V Revolution este primul motor pe bicicleta de 48V, cu o transmisie automată fără trepte, complet integrată, cuprinsă într-o unitate multifuncţională de acţionare. Cu unitatea de antrenare 2-în-1 şi transmisia planetară variabilă continuă (CVP) cu un raport de rază de acţiune de 380%, 48V Revolution stabileşte un nou standard în sistemele integrate de biciclete electronice, rezultând o plimbare complet automată fără probleme.
Pentru a completa 48V Revolution, Continental va introduce, de asemenea, tehnologia 48V Prime, pentru a fi folosită cu biciclete electronice convenţionale. Pe măsură ce piaţa mondială a motocicletelor creşte, dinamică şi plină de potenţial, Continental îşi concentrează o atenţie deja considerabilă asupra acestui domeniu de pionierat, ca parte a unei abordări holistice a mobilităţii.
Montat într-o singură unitate la axul braţului inferior, 48V Revolution este optimizat pentru modelele de biciclete care oferă un centru de greutate cât mai aproape de pământ, rezultând cea mai bună manevrabilitate a bicicletei. Evitarea pedepselor unei mase rotative inerente în unele sisteme bazate pe huburi este un alt avantaj al folosirii pe care partenerii originali ai Continental îl pot încorpora în aspectele bicicletelor. Integrarea unităţilor de antrenare şi a angrenajului într-o singură unitate oferă producătorilor mai multă libertate de design pentru a crea un produs premium, mai curat, mai bun. Integrarea reduce complexitatea de deplasare a cicliştilor şi simplifică întreţinerea.
Experienţa vastă în inginerie a companiei Continental în dezvoltarea maşinilor electrice de 48 V a fost fundamentală în dezvoltarea sistemului eBike 48V, rezultând unităţi revoluţionare de acţionare care duc bicicletele electrice la nivelul următor. Un singur suport de unitate de acţionare unificat (adaptor cadru) poate fi aplicat la 48V Prime, precum şi 48V Revolution. Acest lucru permite constructorilor să utilizeze acelaşi design al ramei, cu aceeaşi poziţie a axului inferior, pe bicicletele 48V Revolution şi 48V Prime. Ambele sisteme noi sunt compatibile atât cu sistemul Continental Belt Drive, cât şi cu lanţurile tradiţionale.
Comenzile pentru 48V Revolution şi 48V Prime vor fi disponibile începând cu anul 2018.