Constructorul auto Ford s-a alăturat boicotului împotriva Facebook
Ford s-a alăturat boicotului lansat săptămâna trecută de mai multe multinaționale. Acțiunea vizează oprirea anunțurilor publicitare pe rețelele de socializare Facebook și Instagram, considerând că în ultima perioadă se promovează o cultură „urii”.
Constructorul auto Ford a comunicat că își suspendă toate cheltuielile de publicitate pe rețelele de socializare pentru următoarele 30 de zile, în timp ce desfășoară un proces de evaluare.
Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că își va reevalua prezența pe toate platformele de socializare și că ura, violența și nedreptatea rasială trebuie să fie „eradicate”.
Ford se alătură #StopHateForProfit
Ford s-a alăturat unei liste lungi de companii care și-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susține campania împotriva urii și dezinformării pe platformele companiei.
Alte companii care participă la boicot includ: Honda America, Patagonia, Levi Strauss, The North Face, Adidas, Reebok, Microsoft, Unilever, Best Buy și Verizon.
Toate aceste acțiuni s-au alăturat astfel campaniei #StopHateForProfit (Opriți beneficiile urii), care promovează boicotul Facebook până când această companie se va implica mai mult în moderarea conținutului și eliminarea mesajelor care incită la ura sau răspândesc informații false pe platformele lor.
Ford a reevaluat prezența pe toate platformele de socializare
„Existența conținutului care include discursul de ură, violența și nedreptatea rasială pe platformele sociale trebuie să fie eradicată”, a declarat Said Deep, purtătorul de cuvânt Ford.
„Suntem angajați activ la inițiativele industriei conduse de Asociația Agenților de Publicitate Națională din SUA pentru creșterea responsabilități și a transparenței pentru a curăța ecosistemul digital și social media”, a mai spus acesta.