Numai o dată-n viaţă lansează Lamborghini un SUV. Pentru că LM002 a fost o maşină pentru aplicaţii militare. Mai mult un offroader. Un 4×4 veritabil. Atunci însă când scoţi o maşină care se bate cu Porsche (deşi tot un fel de Cayenne e), Mercedes, Audi şi BMW, trebuie să extragi avantaj cât de mult poţi.
De când s-a lansat prototipul, acum vreo 2 ani, până azi, Lamborghini a ştiut să ne ţină în suspans cu emoţii. Zi de zi ne-a mai picurat câte un detaliu, apoi băga capul la cutie câte o săptămână, poate chiar o lună. Cum îi mai zgârma cineva să dea un detaliu, pac mai apărea o poză, ceva. Acum, de 3 zile, Urus este o ştire mai importantă şi decât Dragnea cu PSD-ul lui chiar pentru toată România deşi numai 0.00001% din România îşi permit maşina asta. În lume e ca un fel de evenimen din sport, ca un campionat mondial. Peste tot se scrie, se reinterpretează ca maşină de pompieri, poliţie, hibridă, se pun pariuri pe variante extreme ale lui Urus. Chiar e o sărbătoare mondială. Nu ştim dacă nu ar trebui şi Google să bage un doodle la anul pe 5 decembrie – Ursu a făcut un an. Atât.
Cel mai mişto lucru pe care l-am găsit până azi despre Urus, e configuratorul. Măcar în configurator să ne luăm şi noi unul. Să ne jucăm, să îl vedem în realitaeta virtuală aşa cum ni-l dorim şi cum ni l-am lua în realitatea astea tristă. Poţi să te joci interior-exterior cum vrei, cu toate culorile mărcii, cu elemente pe caroserie, interioare, material şi chiar difuzoare. Mai ai şu un meniu de opţiuni, apoi un tab cu “your car” ca să vezi ce ţi-ai configurat. Următorul pas e să faci rost de vreo 200.000 de euro. Hai că nu-i greu. Te uiţi la filmul ăla “The Secret” şi găseşti cheia. Cheia visului, nu a maşinii. Apoi, cu timpul, ţi-l doreşti atât de mult şi peste 20 de ani când nu o să mai fie maşini, poate strângi bani de un Urus. V-am spus că există o soluţie pentru orice.
Autor Alexandru Banu