Proprietarul unei Dacia Spring a reclamat pe Facebook primele probleme apărute la mașina sa. Mai exact, bărbatul este nemulțumit de rugina care a început să apară sub mașină și la ștergător.
Aceste pete de rugină au apărut după doar un sezon rece, iar, cel mai probabil, ele se vor accentua după câțiva ani de folosință.
”La garanție cu ea. Schimbat ștergător și unde e rugina aia, probabil revopsire cu strat de protecție…. Măcar un ștergător gratis să dea și ei, că e clară calitatea originală”, comentează cineva la postarea publicată pe grupul de Facebook Dacia Spring Romania (Oficial).
”Mașinile sunt construite în China unde există reglementări în privința materialelor folosite (tot ce înseamnă body kit se construiește dintr-o tablă moale menită să mai acorde 1 sau 2% șanse în plus pietonilor în caz de impact – aici puteți verifică cu tablă de pe Mazda/Toyota…) și din același motiv și vopseaua a fost înlocuită. Cea pe baza de ulei pe care o știm a fost schimbată cu cea pe baza de apă. De asta o să vedeți din ce în ce mai multe puncte de vopsea sărită la drumuri obișnuite, nu macadam …”, completează un alt internaut.
”Cine vrea să iasă la pensie cu Dacia Spring să calculeze că în 3-4 ani maxim mașina se amortizează, de ce atâta stres? O lăsam cumva nepoților? Dacă ține 8 ani eu sunt mulțumit de 2x (practic se amortizează cei 8.150 euro dublu). Spor!”, scrie un alt posesor de Dacia Spring care pare destul de mulțumit de achiziția sa.
Proprietarul mașinii nu a menționat luna în care a intrat în posesia ei, dar, cel mai probabil, conduce una din Daciile Spring care au făcut parte din primele loturi livrate în România. În toamna anului trecut, Dacia a început să livreze primele exemplare Spring pe piața românească clienților care au comandat mașina în prima zi de la deschiderea comenzilor, la sfârșitul lunii mai 2021.
La jumătatea lunii aprilie un client din București a devenit posesorul celui de-al 5.000-lea vehicul Dacia Spring vândut pe piața din România.
Încă de la lansarea sa comercială, Dacia Spring s-a impus ca lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România, ajungând să dețină aproape un sfert din vânzările acestui segment.
85% din clienții modelului au comandat ambele sisteme de alimentare disponibile opțional. Este vorba de cablul de 10A şi de sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu.
La nivel european, la sfârșitul lunii martie 2022 se aflau deja în circulație aproape 40.000 de vehicule Dacia Spring. Cele mai multe dintre acestea fuseseră înmatriculate în Franța (peste 18.000 de unități). Apoi urmează Italia (6.700 de unități) şi Germania (5.100 de unități).