Citroen se reinventeaza
În mare parte, chiar aşa a fost. Însă când am aflat că voi participa şi la lansarea unei noi identităţi, deja am ştiut că seara mea urma să devină mai interesantă. Această identitate cuprinde o siglă nouă, un nou univers grafic ce implică şi o arhitectură nouă a punctelor de vânzare, precum şi o nouă semnătură de marcă “Créative technologie” care va însoţi orice comunicare.
Mai departe, showroom-urile Citroen vor fi de acum în colo mai transparente, mai fluide şi mai colorate – acestea find repere foarte simple şi uşor de recunoscut. În interiorul lor se va regăsi o nouă organizare a spaţiului care va orienta în mod natural clientul către serviciile care îi sunt rezervate.
Am văzut toate aceste lucruri pe marele ecran în timpul prezentării şi pot spune că erau într-adevăr foarte plăcute din punct de vedere vizual – în timp ce calculatoarele puse la dispoziţia clientului pentru a configura modelul dorit mi s-au părut foarte practice şi uşor de utilizat.
Dar poate cea mai importantă informaţie a fost cea legată de linia lor de produse, unde oficialii Citroen au anunţat că vor să relanseze gama DS. Pe lângă foarte interesantul concept DS Inside (despre care probabil că aţi citit deja), am aflat că vor urma să apară şi trei modele numite DS3, DS4, respectiv DS5 – adică nişte alternative mai premium… faţă de clasicele C3, C4 şi C5.
O schimbare a fost adusă şi diviziei Citroen Sport care devine Citroen Racing. Un nume parcă mai “demn” de un constructor cu patru titluri de campion mondial de raliuri şi cinci titluri consecutive de campion mondial WRC (piliot şi copilot) pentru Sebastien Loeb şi Daniel Elena.