Citroën: partener al echipei naţionale franceze de fotbal
În 2009, Citroën dezvăluia noua sa imagine, lansându-se într-o
nouă dinamică a Mărcii, care îi oferă astăzi rezultatele: o cotă de
piaţă în Franţa de peste 15% lună de lună, obiectiv atins anul
trecut prima oară după 30 de ani.
După ce a uimit cu noua sa linie de produse – linia distinctivă
DS – Citroën continuă sa surprindă devenind partener al
sportului preferat al francezilor (20.000 de cluburi în Franţa) şi
nu numai. O premieră în istoria Citroën în Franţa!
«Puternici prin valorile noastre – creativitate, îndrăzneală,
exigenţă – suntem mândri astăzi să contribuim la scrierea istoriei
noilor „Bleus”, bazată pe un nou proiect sportiv ce îl are în
centru pe noul selecţioner şi echipa sa tehnică. Pentru prima dată
în Franţa, Marca devine parteneră a unei echipe de fotbal şi nu
oricare! Pentru noi, acest parteneriat cu Federaţia Franceză de
Fotbal şi cu echipa Franţei se înscrie în linia apropierii de
clienţii noştri zi de zi”, subliniază Xavier Chardon, Director
Comercial Citroën Franţa.
Prin acest parteneriat de patru ani, Marca se angajează
alături de „Les Bleus” şi de Federaţia Franceză de Fotbal în lupta
pentru Campionatul European de Fotbal 2012 şi pentru Campionatul
Mondial din 2014.