Citroen Essentiele – un nou brand low cost

Autor: Cosmin Iordache 23 sept. 2009 Știri auto
Citroen Essentiele – un nou brand low cost

Citroen a anunţat întâi că îşi face marcă de lux şi
au făcut asta
. Acum anunţă că vor şi o marcă de mase,
Essentiele, cu care să replice strategia pe care Renault o are cu
Dacia, adică modele ieftine complementare gamei principale.
Modelul pionier al acestei game ar putea fi versiunea de
serie a lui C-Cactus
, concept pe care francezii l-au
etalat la Salonul de la Frankfurt din 2007.

La acelaşi salon, dar anul acesta, Citroen a expus un concept
care aducea foarte mult cu adevăratul low-cost istoric Citroen
2CV. Conceptul Revolte, nu prezintă însă elemente de low-cost şi a
purtat logo-ul DS, care este de fapt semnul distincitv al diviziei
de lux.

Prin această bifurcare, Citroen speră să repete cea mai
glorioasă perioadă a mărcii, adică anii ’50, interval în care
Citroen 2CV reprezenta un automobil elementar
, dar cu
foarte mult farmec, iar Citroen DS întruchipa modelul cel mai
spectaculos al acelor vremuri.

Dacă vor reuşi să repete istoria Citroen, rămâne de văzut, cert
este că acum în contextul globalizării, cele două branduri trebuie
să se adreseze la nivel mondial, nu doar să reprezinte icoane în
Franţa.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide