Circuitul german Nürburgring a fost vândut!
Circuitul Nürburgring, locul în care producătorii auto îşi încordează muşchii în încercarea de a arăta lumii întregi că maşinile lor sunt cele mai rapide, a fost vândut unei companii private după doi ani de incertitudine.
Decizia a fost luată ieri, 11 martie 2014, iar compania care a fost desemnată drept noul proprietar al „Iadului Verde” este Capricorn Group, care are sediul în Düsseldorf. Preţul de vânzare a fost stabilit la 77 de milioane de euro, în vreme ce valoarea totală a tranzacţiei ajunge la 100 de milioane de euro.
Capricorn e un furnizor de componente auto care are un centru de testare în cadrul complexului Nürburgring. Compania are aproximativ 350 de angajaţi, dintre care 100 la centrul de pe Nürburgring.
Noua eră a Nürburgring-ului trebuie văzută cu mult scepticism
În cadrul conferinţei de presă organizate pentru anunţarea noului proprietar, Robertino Wild, CEO al Capricorn Group, a declarat că vrea să se concentreze asupra „operaţiunilor de bază” – centrele de testare şi sporturile cu motor. Mai mult, noul proprietar intenţionează să investească 25 de milioane de euro în complex după ce preia complet controlul în luna ianuarie 2015.
Schimbarea proprietarului legendarului circuit german este văzută de unii pasionaţi ai motorsportului ca o binecuvântare, în vreme ce alţii sunt de părere că fericirea nu va dura foarte mult şi că Nürburgring-ul va intra din nou în insolvenţă în viitorul apropiat, ameninţând, astfel, integritatea celebrului circuit.