În 2004 China a înfiinţat un organism guvernamental care să se ocupe de rechemarea maşinilor cu probleme, pentru că până atunci, companiile pur şi simplu nu apelau la asemenea măsuri. Iar după cei patru ani de funcţionare, avem şi primele cifre publice: 1,84 de milioane de automobile au trebuit să revină pe la service pentru mici modificări.
Iar aici vorbim de o sumă foarte mică, raportată la numărul de modele comercializare în China, care a fost în 2006 al doilea mare producător de maşini din lume, cu 7,22 de milioane de automobile. În SUA , de exemplu, avem vânzări anuale de 15 milioane de maşini şi rechemări de aproape 10,6 milioane. În ultimii patru ani, cele mai multe rechemări, 19, au fost la Mercedes Benz, în timp ce Honda a chemat cel mai mare lot de maşini, 420.000 de Accorduri.
Aşadar, oare în China maşinile se fac mai bine sau încă nu a trecut suficient timp pentru ca toţi producătorii să înveţe cum stă treaba cu aceste rechemări în service.