Chevron testează în România o marca de lubrifianţi

Autor: Mediafax 22 mai 2018 Știri auto
Chevron testează în România o marca de lubrifianţi

Chevron Lubricants a lansat Texaco Delo – marca industrială şi comercială a companiei americane – pentru toate pieţele europene, România fiind a şasea ţară în topul pieţelor-ţintă.

Chevron, care funcţionează sub marca master Texaco în Europa, a făcut modificări pentru a alinia divizia europeană de lubrifianţi pentru sarcină mare cu marca Delo globală utilizată în prezent în America de Nord şi Centrală, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa.

„Marca Texaco Delo nu se aplică doar uleiurilor de motor pentru sarcină mare, de pe pieţele on şi off-highway, ci şi altor linii de produse, aducând uleiurile de motor, lichidele pentru grupuri motopropulsoare, lichidele pentru transmisii finale, unsorile şi lichidele de răcire cu durată de viaţă prelungită sub o singură marcă, pentru prima dată. România este a şasea ţară din Europa în care se lansează această gamă”, au anunţat, la Bucureşti, reprezentanţii companiei americane.

Lansarea Texaco Delo în Europa va permite companiei să valorifice expertiza globală din activitatea permanentă cu producătorii originali de echipamente (OEM) de la nivel internaţional, parteneri din cadrul reţelei de distribuţie şi consumatori finali pentru dezvoltarea produselor şi serviciilor noi şi existente.

James Welchman, manager de marketing pentru regiunea EMEA la Chevron a declarat: „Deoarece tot mai mulţi producători originali de echipament şi clienţi internaţionali necesită acces la produse de înaltă calitate la nivel mondial, este tot mai important ca Chevron să alinieze lubrifianţii comerciali într-o marcă recunoscută la nivel global. Texaco Delo va facilita o astfel de aliniere, oferind clienţilor şi partenerilor beneficiul unei game complete de produse oriunde în lume. Obiectivul nostru este să optimizăm performanţa vehiculului clientului pentru a ajuta la minimizarea costurilor de funcţionare, îmbunătăţirea durabilităţii componentelor, maximizând astfel fiabilitatea vehiculului. Toţi producătorii originali de echipamente, dar şi clienţii la nivel global ar dori să poată cumpăra acelaşi produs în toate regiunile, astfel că – unde este necesar şi posibil – vor fi introduse formule globale. Oferta Texaco Delo înseamnă că şi clienţii europeni beneficiază de puterea şi fiabilitatea mărcii Texaco, precum şi de integritatea şi dovezile de performanţă ale familiei de produse Delo”.

Delo este o marcă cu un patrimoniu bogat şi a fost primul ulei de motor multigrad de succes dezvoltat în lume, lansat în 1953. Este – potrivit specificaţiilor tehnice – „primul ulei de motor pentru sarcină grea care respectă specificaţiile intervalului prelungit de drenaj API CH-4, Cummins CES 20076 şi Mack EO-M Plus, din 1998 şi mai recent şi primul brand care lansează uleiul cu emisii reduse (API CJ-4) formulat pentru a proteja motoarele diesel ce utilizează niveluri de sulf până la 5.000 ppm în combustibilul diesel”.

Produsele Delo sunt proiectate pentru vehicule cu sarcină mare, care funcţionează în toate industriile majore, inclusiv transport comercial, logistică, construcţii, minerit, agricultură şi producţia de energie. „Acestea sunt formulate special şi testate riguros pentru a îndeplini solicitările intense în funcţionare pentru cea mai bună fiabilitate şi durabilitate posibilă”, se mai menţionează în specificaţiile tehnice ale produsului.

Referitor la programul de testare pe teren ce se va implementa pentru Europa, Shawn Whitacre, Senior Staff Engineer la Chevron, a declarat: „Produsele Delo sunt testate în întreaga lume, atât la utilizarea zilnică, cât şi ca parte a programelor proprii de dezvoltare. Europa şi producătorii europeni de echipamente originale vor continua să devină o parte şi mai semnificativă a acestui program. Noile planuri pentru piaţa europeană includ: testarea OEM europeană – Delo 400 ZFA SAE 5W-30; testarea validării motorului – Delo 400 XLE SAE 10W-30; noul parc auto de camioane Daimler – Delo 400 ZFA SAE 5W-30; exploatare minieră de suprafaţă – Delo 400 MGX SAE 15W-40; teste comparative privind economia de combustibil în Marea Britanie – Delo 400 XLE HD 5W-30”.

„Familia de produse Delo este bine adaptată la nevoile din sectoarele agricol şi industrial. În utilizări nerutiere, cum sunt cele agricole şi industriale, durabilitatea echipamentului este esenţială şi linia noastră Delo a fost dezvoltată având în centrul atenţiei protecţia împotriva uzurii şi controlul depunerilor pe pistoane. Pe aceste pieţe, este de asemenea important să selectaţi gradul de vâscozitate care se potriveşte cu cerinţa OEM pentru utilizarea şi clima de exploatare care este cea mai potrivită. Utilizările agricole şi industriale vor beneficia, de asemenea, de stabilitatea oxidativă robustă la înaltă temperatură oferită de Delo, care permite uleiului să reziste la solicitările acestor motoare care lucrează din greu, fără a se defecta în limitele recomandate”, a mai spus oficialul.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide