Chevrolet Prisma este noul rival pentru Logan-ul brazilian
Acum doi ani, cei de la Chevrolet ”aruncau” în scenă un nou sedan low-cost, demn rival al Logan-ului: Chevrolet Cobalt. O maşină cu un stil conservator, care oferă mult spaţiu interior, un nivel corect al echipării şi finisării şi motoare decente.
Dacă despre Cobalt putem spune că e un rival al Loganului în America de Sud şi Rusia (unde Logan e comercializat cu siglă Renault), în Europa Dacia Logan este concurată de Chevrolet Aveo, care are un stil foarte modern şi tineresc, atât comparativ cu Logan-ul, cât şi cu fratele Cobalt.
Iată că, în America de Sud, cei de la Chevrolet lansează un nou sedan de clasă mică, Chevrolet Prisma, Logan-ul având acum de luptat cu doi competitori ai aceleiaşi mărci. Dacă în cazul lui Cobalt sunt vizaţi clienţii mai puţin pretenţioşi (ba chiar trecuţi de o anumită vârstă), noul Prisma are un stil fresh, mai modern şi cu tendinţe sportive.
Prisma este, practic, varianta sedan a noului hatchback Chevrolet Onix de pe piaţa sud-americană, iar designul cu siguranţă va stârni polemici, deoarece maşina arată diferit, ba chiar ciudat faţă de mult mai atractivul Chevrolet Aveo de pe piaţa europeană.
Interiorul maşinii este gândit nu doar pragmatic, dar şi suficient de modern: se remarcă displayul tactil al sistemului Chevrolet MyLink, dar şi spaţiile de depozitare voluminoase din lateralele consolei centrale.
Lungimea totală a maşinii se cifrează la 4,27 metri (cu 7 cm mai puţin decât Logan), în timp ce ampatamentul este de 2,53 metri (cu 10 cm mai puţin decât Logan), deci Chevrolet Prisma promite o habitabilitate corectă. Portbagajul nu dezamăgeşte nici el, cifrându-se la 500 de litri.
Pe piaţa sud-americană, noul Chevrolet Prisma oferă două motorizări Flex, care pot funcţiona atât cu benzină, dar şi cu bioetanol. Este vorba despre un mic 1.0i de 80 CP, la care se mai adaugă un 1.4i de 106 CP, ambele fiind cuplate la o cutie manuală cu 5 trepte (în viitor, motorul de 1,4 litri va beneficia opţional şi de o cutie automată cu 6 trepte).