Cele mai ciudate maşini lansate la Tokyo Motor Show 2015. GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 01 nov. 2015 Știri auto
Pentru iubitorii de maşini neobişnuite Tokyo Motor Show este o sursă bună de noutăţi din acest domeniu. Japonia este o ţară cu o cultură unică, chiar şi atunci când vine vorba de maşini. Ele pot fi foarte diferite de ceea ce suntem obişnuiţi să vedem în Europa. 
 
Chiar dacă pe strazile noastre nu avem şansa să le vedem prea curând merită să aruncăm o privire la ce au mai scos japonezii în materie de maşini.
 
1. Honda MBEV Concept
 
Acest mic automobil are două locuri, un pachet de baterii detaşabile, plus o întreagă gamă de caracteristici cu ajutorul cărora maşina poate fi personalizată. 
 
2. Daihatsu Noriori
 
Acest mini microbuz are podeaua foarte joasă şi uşi glisante ceea ce îl fac uşor de folosit pentru transportul persoanelor în scaun cu rotile. 
 
3. Exmachina Ultra Lightweight Vehicle 
 
Aceasta model va revoluţiona modul cum se parcează maşinile. Accesul în maşină se face printr-o uşă poziţionată în partea superioară, astfel maşinile putând fi parcate foarte aproape una de cealaltă. 
 
 
4. Honda Wander Stand 
 
Honda Wander Stand are loc poentru două persoane şi poate fi condus înainte, înapoi şi chiar în diagonală. 
 
5. Toyota Kikai
 
Kikai este un concept interesant. Pe lângă forma ciudată maşina are 3 locuri, iar scaunul şoferului este situat în centru.
 
7. Yamaha Sports Ride
 
Yamaha Sports Ride a fost concepută de Gordon Murray, omul care lucrat şi pentru McLaren. Putem spune că această maşină este undeva între modelele sport şi cele de Formula 1.
 
8. Alphard Hercule Concept
 
Grilajul din faţă al acestei maşini îi dă o notă de agresivitate pe care nu am mai văzut-o la alte maşini de tipul ei. Arata că o maşină venită din viitor, cel puţin pentru străzile din România.
 
 
 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide