Anul 2014 a fost unul foarte bun pentru publicitatea în domeniul auto, iar a doua ediţie a Premiilor de Advertising Auto, desfăşurată la Salonul Auto Detroit 2015, a arătat asta. Ca să nu mai lungim prea mult vorba, iată cele mai bune reclame auto din 2014, conform asociaţiei care organizează acest concurs.
Televiziune:
Audi Q3 – The scripted life. Un spot despre ruperea monotoniei care ne umple uneori vieţile.
Hyundai Genesis – Dad’s sixth sense. Despre dotările de siguranţă ale berlinei coreene.
Toyota Hilux – Unbreakable drivers. Nu te întreba cât de bună e maşina pentru tine, întreabă-te cât de bun eşti tu pentru maşină.
Online:
Volvo Trucks – Epic split. Mai e nevoie de vreo descriere?
Cea mai bună reclamă interactivă: Honda Civic Type R – The other side
Experiential advertising: Volkswagen – Eyes on the road
Alegerea publicului: BMW – Hello future
Print:
Jeep – Outside down. Campania a inclus câteva ilustraţii cu diferite animale din lume, însă agenţia de publicitate i-a invitat pe privitori să întoarcă imaginea la 180 de grade pentru a vedea un alt animal. O trimitere inteligentă la ideea de călătorie.