Cel mai puternic Bentley din istorie este aici! Faceți cunoștință cu noul Continental GT Speed
Noul Bentley Continental GT a debutat oficial, fiind cel mai puternic model din istoria producătorului britanic.
Noua generație Bentley Continental GT a debutat oficial după o lungă serie de teasere. Noul model al britanicilor folosește un motor V8 hibrid cu o putere totală de 782 CP, devenind astfel cea mai puternică mașină de serie pe care Bentley a produs-o vreodată.
Cel mai puternic Bentley din istorie și-a făcut debutul oficial, folosind un propulsor V8 plug-in hybrid care generează o putere totală de 782 CP. Pe lângă noul propulsor hibrid, noua generație Continental introduce o nouă serie de tehnologii și un design proaspăt.
Cel mai puternic Bentley de serie din istorie
Sub capota noului Bentley Continental GT Speed se ascunde un nou propulsor PHEV. Acesta are la bază un motor V8 de 4.0 litri, care dezvoltă 600 CP. Acesta este ajutat de un motor electric de 190 CP, puterea combinată a sistemului fiind de 782 CP și 1.000 Nm cuplu.
Toată puterea este preluată de o cutie automată cu 8 rapoarte, fiind transmisă mai departe către toate cele patru roți printr-un sistem de tracțiune integrală permanentă.
Astfel, mașina poate accelera de la 0 la 100 în doar 3,2 secunde, iar coupe-ul poate atinge o viteză maximă de 335 km/h. Varianta decapotabilă sprintează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde și poate atinge o viteză maximă de 285 km/h.
Noul Bentley Continental GT Speed are o autonomie electrică maximă de 81 km
Fiind dotat cu o baterie de 25,9 kWh, noul Continental GT Speed poate parcurge până la 81 de kilometri în modul pur electric cu o singură încărcare. Odată consumată energia din baterie, aceasta se poate încărca cu până la 11 kW. În modul electric, mașina se bazează doar pe motorul de 190 CP și poate atinge o viteză maximă de 140 km/h.
Schimbări la nivel de design
Noua generație este o evoluție prin design, ci nu o revoluție, astfel că putem recunoaște rapid forma mașinii și că este un Continental. Pentru prima dată în ultimii 65 de ani, avem de-a face cu un Bentley care folosește faruri singulare. Partea frontală este dominată de grila radiatorului, în timp ce partea din spate a fost ușor redesenată. Profilul mașinii este completat de jantele uriașe, de 22 de inch.
Evoluțiile continuă și la nivelul interiorului, acolo unde designul a fost ușor modificat, cu noi scaune reglabile pe 20 de direcții. Panoul central rotativ a fost păstrat, șoferul având la dispoziție trei elemente din care poate alege: un panou gol, trei cadrane analogice sau un ecran tactil de 12,3 inch.
Producătorul britanic a anunțat că producția și livrările pentru noul Bentley Continental GT Speed vor începe în al treilea trimestru al acestui an.