Cel mai nepotrivit loc unde să faci poze la o mașină. Foto-Shooting cu o Tesla chiar pe linia de tramvai

Publicat: 15 03. 2021, 16:18
Actualizat: 15 03. 2021, 16:29

Când vrei să vinzi o mașină la mâna a doua trebuie să te asiguri că îi faci niște poze foarte bune. Știți cum se spune: ”O imagine face cât 1000 de cuvinte!”

Internetul este plin de sfaturi care să te ajute cum să-ți faci mașina mai atrăgătoare înainte să pui anunțul de vânzare pe un site.

Este important locul unde faci poze la mașină

O mașină curată arată că a fost bine îngrijită și acesta este doar unul mesajele pe care trebuie să-l trimiți potențialilor clienți. În mod ideal, înainte de a-i face poze poți apela la o curățare profesională.

Dacă bugetul nu-ți permite acest lucru, oferiți-i interiorului și exteriorului o curățare temeinică. Scoate din ea lucrurile personale, aspiră, șterge tapițeria și curăță tot interiorul. Dacă o mașină este murdară, cumpărătorii ar putea suspecta că a fost neglijată și la aspectele mecanice. Apropo de detalii, vei dori, de asemenea, să-i faci mașinii fotografii cu cele mai interesante caracteristici ale vehiculului.

Nu în ultimul rând, este foarte important locul pe care îl alegi pentru viitorul shooting foto. Ideal ar fi ca mașina să fie pozată într-o parcare liberă, fără alte mașini în jur, într-un loc cât mai curat.

Cea mai ieftină Tesla la mâna a doua de pe autovit.ro costă 29.700 de euro

Intră în GALERIA FOTO

Aceasta Tesla Model S fabricată în 2014 a ajuns la un rulaj de 230.000 de km. Mașina a fost fotografiată chiar pe linia de tramvai.

Trebuie să recunoaștem că este un loc foarte nepotrivit unde să-ți fotografiezi mașina. Mai ales o mașină pe care vrei să o vinzi. Probabil că linia de tramvai a fost dezafectată… Totuși, dacă vrei să-ți vinzi mașina nu o pozezi între liniile de tramvai aflate chiar între benzile de circulație?!

Bănuim că proprietarul s-a gândit că, atât tramvaiul, cât și o mașină Tesla, folosesc curentul electric pentru a se deplasa. Apoi, în viziunea sa, acest detaliu trebuia scos în evidență. După părerea noastră, acest cadru dezavantajează foarte mult anunțul.