Cel mai mare Smart din istorie a debutat oficial. Faceți cunoștință cu SUV-ul Smart #5
Cel mai mare model din istoria Smart a debutat oficial în cadrul unui eveniment ce a avut loc în Australia. Smart #5 se laudă cu până la 740 km autonomie și un design creat de Mercedes-Benz.
Producătorul auto își extinde gama de modele electrice prin noul #5. Acesta se alătură crossoverelor electrice anterior lansate – #1 și #3 – însă noul model este mai mare și mai premium decât celelalte două modele prezente în gama Smart.
Noul #5 este un SUV mult mai pătrățos și măsoară 4.705 mm în lungime și are un ampatament generos, de 2.900 mm. Designul a fost realizat de același studio în care se creionează modelele Mercedes-Benz și putem vedea elemente specifice unui SUV, precum protecțiile din plastic, statura înălțată și parcă remarcăm un iz de Mercedes-Benz GLB în forma mașinii.
Interiorul beneficiază de elemente ce măresc practicalitatea
Cabina mașinii este dotată cu scaune „Zero gravity” ce se pot rabata la 121 de grade, banchetă încălzită, iar tapițeria din piele și ornamentele din lemn completează interiorul acestui SUV electric premium.
De asemenea, pasagerii sunt delectați cu un sistem de iluminare ambientală cu 256 de culori, sistem audio Sennheiser cu 20 de boxe, instrumentar de bord de 10,3 inch, sistem multimedia de 13 inch, un head-up display de 25,6 inch cu realitatea augmentată, ba chiar și un proiector.
Pentru bagaje, pasagerii au la dispoziție un portbagaj ce ajunge la un volum total de 1.530 de litri – atunci când bancheta spate este rabatată – plus un frunk ce măsoară 72 de litri, ideal pentru depozitat cablurile de încărcare.
Până la 740 km autonomie electrică
Smart nu a dezvăluit prea multe detalii tehnice despre cel de-al treilea membru al noii sale game de modele electrice. Totuși, compania a spus că mașina folosește o arhitectură pe 800V și o baterie de 100 kWh, care se poate încărca de la 10 la 80% în 15 minute de la o stație de încărcare rapidă.
Autonomia maximă de 740 de kilometri este oferită în ciclul de testare CTLC, din China, astfel că vom vedea cu siguranță valori mai mici odată ce mașina va fi testată în Europa sub standardul WLTP.
Noul Smart #5 va fi lansat în Europa la începutul anului viitor și tot atunci vor începe să fie livrate primele exemplare pe Bătrânul Continent.