Cea mai nouă creație a echipei Cyan Racing este bazată pe Volvo P1800, iar atenția la detalii și componentele performante vor intriga orice pasionat auto.
Dacă numele nu vă sună cunoscut, Cyan Racing a pregătit mașini Volvo pentru competiții, având o istorie bogată în sportul cu motor. Această echipă a decis să pună cunoștințele acumulate pe circuit într-o mașină de stradă și astfel a luat naștere Volvo P1800 Cyan, un restomod al clasicului coupe suedez.
Cel mai nou exemplar construit de Cyan Racing vine într-o configurație specială, de care suntem siguri că va atinge un punct sensibil în inima oricărui pasionat auto. Cel mai nou Volvo P1800 Cyan a fost finisat într-o nuanță elegantă de verde metalizat și este o nouă versiune GT a mașinii, care este puțin mai confortabilă și mai orientată spre drum decât originalul, care a fost dezvăluit cu câțiva ani în urmă.
Spre deosebire de celelalte exemplare create până acum, acest Volvo P1800 Cyan GT folosește o nouă suspensie, despre care compania spune că reprezintă cea mai mare diferență. Mașina păstrează suspensia adaptivă cu amortizoare Öhlins ajustabile, dar Cyan spune că suspensia a fost setată pentru „drumuri virajate de țară” și pentru călătorii lungi. În plus, Cyan Racing a făcut câteva modificări motorului turbo de 2,0 litri cu patru cilindri pentru a îmbunătăți experiența oferită șoferului.
La exterior, mașina este finisată în nuanța de verde metalizat amintită anterior, cu elemente cromate specifice modelului lansat în anii ’60. Întregul pachet este completat de un set de jante aurii, cu piuliță centrală de blocare, exact așa cum am vedea pe o mașină de curse.
Mutându-ne la interior, regăsim multă piele crem, un volan sport de la Momo, scaune obișnuite, care se vor preta mai bine unui grand tourer, dar și o cușcă de protecție din titan, îmbrăcată în aceeași piele crem folosită pentru restul elementelor interioare.
Ne aducem aminte că Volvo P1800 Cyan folosește un motor derivat din cel al mașinii de curse Volvo S60 TC1. În funcție de dorințele clienților, propulsorul de 2,0 litri poate dezvolta între 350 CP și 420 CP și 455 Nm cuplu maxim. Toate exemplarele folosesc o transmisie manuală cu 5 rapoarte ce livrează toată puterea către roțile spate.