Cel mai dement tuning şi o groază de cai putere pentru un Mercedes G500 4×4²

Autor: ProMotor 19 mai 2017 Știri auto

Te-ai uitat vreodată la un Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 sau la un G500 4×4² şi ţi-ai zis „Parcă i-ar mai trebui [introdu aici o orice]…” Nu? Nici noi. Se pare că nu ne-am uitat cum trebuie.

De exemplu, s-au uitat şi cei de la Brabus la G500 4×4² şi au hotărât că i-ar mai trebui nişte putere. Nu mult, doar cât să facă cifră rotundă. Brabus G500 4×4² are acum cu 78 de cai-putere mai mult decât versiunea iniţială, ajungând la 500 de cai-putere. Are şi 100 de Newtoni-metru în plus, adică un total de 710 Newtoni-metru, extraşi din motorul V8 twin-turbo de 4,0 litri.

Mercedes-Benz G500 4×4² n-a fost gândit pentru viteză sau acceleraţii – probabil că ţi-ai dat şi tu seama de asta, nu? – însă asta nu înseamnă că nu poate să ia suta în 6,9 secunde, o cifră impresionantă pentru un autovehicul de aproape 3,0 tone. 

GALERIE FOTO

În privinţa sistemului de evacuare dezvoltat in-house de Brabus nu o să comentăm nimic, căci ştim cum sună un V8 căruia i s-a lucrat pe gât. Altfel, creaţia celor de la Brabus pune fibră de carbon ici-colo pe caroseria lui G500 4×4², şi nişte jante un pic mai mari şi un set de lumini pe dedesubt.

Interiorul a fost scăldat în piele neagră Mastik, cusută cu aţă roşie, pentru un contrast frumos. Plafonul este căptuşit acum în Alcantara şi interiorul a primit ici-colo inserţii din fibră de carbon. 

Arată interesant, recunoaştem. Ştii ce mai arată interesant? Un G500 4×4² care nu a primit nicio modificare de niciun fel. Chiar era nevoie de asta…? Uită-te la galeria foto înainte să dai răspunsul.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide