Cel mai bun an din istoria BMW Group în România, pentru a doua oară consecutiv. Dieselul rămâne dominant

Autor: ProMotor 31 ian. 2019 Știri auto

Cu un total de 3002 de automobile BMW şi MINI şi 367 de motociclete, acesta este, pentru a două oară consecutiv, cel mai bun an din istoria BMW Group în România. Cu un total de 2780 livrări, şi marca BMW reuşeşte un an-record, depăşind performanţa etalon din anul 2007 cu 43 de unităţi, cu un total 2780 de livrări. BMW Motorrad se află la al zecelea an consecutiv de creştere de două cifre, depăşind pentru prima dată pragul de 300 de unităţi cu un total de 367 motociclete noi pe piaţa din România. Dacă se exclude flota excepţională de 135 unităţi livrate către un singur client în 2017, MINI a încheiat într-un uşor trend crescător cu 222 modele noi.

Având în vedere diversificarea familiei X şi lansarea BMW X2 în 2018 şi BMW X7 în 2019, este de aşteptat ca acest trend să se menţină. În contextul schimbării de generaţii pentru BMW X5, BMW X1 devine, în premieră, cel mai de succes SUV al mărcii în România, cu 402 unităţi livrate. Este urmat îndeaproape de alte modele BMW X – BMW X5 şi BMW X3, cu 383, respectiv 372 de livrări. Pentru 2019 este de aşteptat ca BMW să valorifice ofensiva de lansări începută anul precedent, care va continua susţinut şi în acest an, cu gama BMW X într-o poziţie centrală. 

Modelele cu tracţiune integrală continuă să fie foarte apreciate de publicul din România. 81% din automobilele BMW vândute în România sunt echipate cu un sistem de tracţiune integrală, 16% cu un sistem de tracţiune spate şi 3% cu un sistem de tracţiune faţă (disponibil pe modelele X1, X2 şi Seria 2 Active Tourer/ Gran Tourer).

În ceea ce priveşte sistemele de propulsie, dieselul rămâne dominant pe piaţa din România, într-o uşoară scădere faţă de anul trecut. 75,9% din automobilele livrate în 2018 sunt echipate cu motoare diesel, 17,1% dispun de propulsoare pe benzină, 5,3% sunt automobile electrice şi 1,7% sunt modele plug-in hybrid.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide