Cu un total de 3002 de automobile BMW şi MINI şi 367 de motociclete, acesta este, pentru a două oară consecutiv, cel mai bun an din istoria BMW Group în România. Cu un total de 2780 livrări, şi marca BMW reuşeşte un an-record, depăşind performanţa etalon din anul 2007 cu 43 de unităţi, cu un total 2780 de livrări. BMW Motorrad se află la al zecelea an consecutiv de creştere de două cifre, depăşind pentru prima dată pragul de 300 de unităţi cu un total de 367 motociclete noi pe piaţa din România. Dacă se exclude flota excepţională de 135 unităţi livrate către un singur client în 2017, MINI a încheiat într-un uşor trend crescător cu 222 modele noi.
Având în vedere diversificarea familiei X şi lansarea BMW X2 în 2018 şi BMW X7 în 2019, este de aşteptat ca acest trend să se menţină. În contextul schimbării de generaţii pentru BMW X5, BMW X1 devine, în premieră, cel mai de succes SUV al mărcii în România, cu 402 unităţi livrate. Este urmat îndeaproape de alte modele BMW X – BMW X5 şi BMW X3, cu 383, respectiv 372 de livrări. Pentru 2019 este de aşteptat ca BMW să valorifice ofensiva de lansări începută anul precedent, care va continua susţinut şi în acest an, cu gama BMW X într-o poziţie centrală.
Modelele cu tracţiune integrală continuă să fie foarte apreciate de publicul din România. 81% din automobilele BMW vândute în România sunt echipate cu un sistem de tracţiune integrală, 16% cu un sistem de tracţiune spate şi 3% cu un sistem de tracţiune faţă (disponibil pe modelele X1, X2 şi Seria 2 Active Tourer/ Gran Tourer).
În ceea ce priveşte sistemele de propulsie, dieselul rămâne dominant pe piaţa din România, într-o uşoară scădere faţă de anul trecut. 75,9% din automobilele livrate în 2018 sunt echipate cu motoare diesel, 17,1% dispun de propulsoare pe benzină, 5,3% sunt automobile electrice şi 1,7% sunt modele plug-in hybrid.