Cea mai ieftină mașină de raliu scoasă vreodată la vânzare. Costă 8.300 de lei și te duce acolo unde nici un BMW X5 nu poate!
Ați visat vreodată să aveți propria mașină de raliu, dar prețurile prohibitive v-au făcut să vă lăsați păgubaș? E momentul să reconsiderați această opțiune, pentru că am găsit pentru voi cea mai ieftină mașină de raliu. Costă numai 1.900 de euro (circa 8.300 de lei) și te duce acolo unde nici un BMW X5 nu poate!
Dacă ești genul care apreciază o plimbare prin pădure la volanul unei mașini pregătite să se descurce în orice situație, acest anunț de vânzare ar trebui să fie pe gustul tău. Mașina, un legendar Volvo 240, a fost pregătită pentru a participa la cursele de amatori Gambler 500, destinat mașinilor cu o valoare de circa 500 de euro. Cursele de acest gen au început în Statele Unite în 2014, dar între timp au devenit foarte populare și în afara continentului american.
Acest Volvo 240 din 1991 a participat la un eveniment Gambler 500 din Southern Indiana și, aparent, a supraviețuit. Pentru a face față condițiilor dure din timpul curselor Gambler 500, mașina a fost „ușor” modificată. Pe lângă lucrurile evidente, cum sunt roțile mari, cu anvelope de noroi, mașina a fost modificată cu o evacuare care trece direct prin capota motorului. Ca supliment vizual la zgomotul pe care anticipăm că-l produce, deținătorul a adăugat o bujie sub clapeta de protecție la apă care poate aprinde amestecul de gaze nearse din evacuare.
Cea mai ieftină mașină de raliu mai dispune de un snorkel care ridică priza de aer a motorului la nivelul plafonului, o poziție ideală în cazul traversării unui curs de apă. Alte accesorii includ un winch în partea din față, un portbagaj pe care se pot ancora roțile de rezervă și alte obiecte utile într-o escapadă în natură.
Interiorul arată surprinzător de bine întreținut și foarte puțin modificat, cu excepția unui număr mare de butoane și echipamente fixate pe planșa de bord. Desigur, nu lipsește o stație de emisie-recepție. Potrivit anunțului de vânzare, mașina este perfect funcțională, chiar dacă mai necesită ceva reparații, pe ici, pe colo.