Ce realizări marcă de primar Gabriela Firea avem în 2017?
Hai că poate cât de cât se mai mişcă într-un fel, cumva şi ceva în al şaselea oraş din Uniunea Europeană după Brexit. Ca dimensiune. Chiar dacă nu se simt în trafic, lucrări vedem că se fac ‘ici pe ‘colo. Că se fac degeaba, că sunt utile, măcar nişte bani importanţi se mai duc şi pe ceva care se vede în faţa ochilor. Primarul are un motiv de fală acum după 1 an şi de mandat ca primar al Bucureştiului. Dacă ne amintim un film cu promisiunile ei, o să vedem că dintre ele s-au înfăptuit cât negrul sub unghie. Nu ne interesează foarte mult motivele, trebuia cunoscute dinainte de a ne promite. Şi acum să trecem la ştirea noastră de la Mediafax.ro
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat, luni, că lucrările la „Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti” sunt în grafic, iar anul acesta se va finaliza Nodul Rutier Virtuţii.
„Am venit astăzi pe şantier pentru a vedea dacă realitatea de pe hârtie corespunde cu cea din teren. Lucrările la Penetraţia «Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucureşti – Piteşti» sunt în grafic, iar Nodul Rutier Virtuţii este gata în proporţie de 85%”, a declarat Gabriela Firea.
Primarul general a mai adăugat faptul că Nodul Virtuţii va fi finalizat până la sfârşitul acestui an.
Reprezentanţii Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB) mai transmite prin intermediul unui comunicat de presă remis MEDIAFAX, că „în acest moment au început lucrările de instalare a podului peste Şoseaua Virtuţii, tronsoanele care se prefigurau a fi livrate la începutul lunii noiembrie au fost livrate conform graficului stabilit şi s-a demarat instalarea acestora”.
Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada A1, care vizează fluidizarea traficului rutier dinspre centrul Capitalei spre cartierul Militari, va avea o lungime de 8,3 kilometri.
Lucrarea constă în realizarea unui sistem rutier de tip „drum expres”, care va conecta Splaiul Independenţei cu Autostrada 1, devenind astfel o alternativă importantă la Bulevardul Iuliu Maniu, care preia circa 80% din traficul provenit din A1, la care se adaugă şi traficul local, foarte intens, cauzat de aglomerarea urbană din zonă.
Obiectivul de infrastructură, cu câte trei benzi pe sens, va începe la intersecţia Splaiul Independenţei – Şos. Virtuţii şi se va termina la Podul Ciorogârla, pe autostrada Bucureşti-Piteşti. În acest proiect sunt incluse şi trei pasaje supraterane.
Întregul proiect, în valoare de aproape 580 de milioane de lei, a fost atribuit asocierii JV Bogl – Astaldi – Euroconstruct – Tehnologica.