Ce prevede planul de relansare economică pentru infrastructura de transport din România

Autor: Marius Vișan 01 iul. 2020 Știri auto

Planul de relansare economică pregătit de Guvernul României pune un accent pe infrastructura de transport. Astfel, sunt plănuite investiții de peste 60 de miliarde de euro în circa 3.000 de kilometri de autostrăzi și drumuri expres, 3.000 de kilometri de cale ferată, noi linii de metrou, noi porturilor maritime și fluviale şi noi aeroportur

Ce prevede planul de relansare economică pentru infrastructura de transport:

Finalizarea lucrărilor de infrastructură aflate în implementare – 407,3 Km de autostrăzi și drumuri expres. Cost estimat al acestora este de aproximativ 4,3 miliarde de euro și vizează următoarele zone din România.

-Sibiu – Pitești (Loturi 1, 4, 5),

-Craiova – Pitești

-Autostrada Transilvania (Suplacu de Barcău – Borș)

-Sebeș – Turda

-AO: Inelulde Sud București

-Varianta de ocolire Bacău

-Podul peste Dunăre de la Brăila

Conectarea cu autostrăzi a provinciilor istorice ale României și cu rețelele de transport pan-europene, prin demararea lucrărilor la aproximativ 3.000 de km de autostrăzi și drumuri expres. Perioada: 2020 – 2030. Cost estimat: 31 miliarde euro.

-Sibiu – Pitești (Loturi 2, 3)

-Autostrada Transilvania: Nădășelu – Suplacu de Barcău

-Autostrada Unirii: Tg. Mureș – Iași –Ungheni

-A3:Ploiești – Comarnic – Brașov

-A7: Ploiești– Suceava – Siret

-AO: Inelul de Nord București

-București – Alexandria– Craiova – Lugoj

-Buzău/Focșani – Brăila – Galați

-Măcin – Tulcea – Constanța

-Transregio Gilău – Cluj N. – Apahida

Planuri pentru extinderea liniilor de metrou

Dezvoltarea noilor magistrale precum și extinderea magistralelor existente:

-Finalizare lucrări M5

-Lansare M6 – tronsonul Gara de Nord – 1 Mai –Aeroport Otopeni

-M4 – tronsonul Gara de Nord –Gara Progresu

-Extensie M2 Pipera – Petricani şi Berceni – Linia de Centură Sud

Metrou Cluj Napoca – Magistrala: Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura / Facebook


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide