Ce maşini îţi poţi cumpăra în România cu 4.000 de euro
Dacă ai doar 4.000 de euro şi vrei să-ţi cumperi o maşină, ai de unde alege. Ok, va fi o maşină la mâna a doua, dar asta nu înseamnă că va fi o maşină proastă. Ideea este să primeşti exact lucrul pentru care plăteşti. Totul este să ai răbdare pentru a analiza bine ofertele şi să nu te grăbeşti să accepţi „oferte speciale” făcute de persoane de calitate îndoielnică.
FOTO – Poliţia Română – 1967 vs 2015. Ei ne arată maşinile, noi vă spunem totul despre ele. Plus: drive-testul cu maşina cumpărată de Poliţie
Dacă nu cumva avem vreo cunoştinţă de încredere care are de vânzare o maşină care ne place cu suma de mai sus, nu ne rămâne decât să luăm la rând site-urile de anunţuri.
Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO
GALERIE FOTO – Cel mai luxos ARO i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu
Noi am făcut o căutare printre anunţurile de pe site-ul autopro.ro şi am selectat câteva modele care te-ar putea interesa.
Deci, preţul maxim 4000 de euro, iar anul de fabricaţie minim 2005. Din ce am găsit, unele dintre ele au deja taxa de mediu platită, altele nu. Dacă vrei să calculezi taxa, avem aici un calculator.
(Nu ne-am aruncat la maşini precum BMW, Audi, Mercedes sau alte mărci de lux, pentru că este evident că nu se poate găsi o maşină premium, mai nouă de 10 ani, fără probleme, la această sumă)
Chevrolet Spark – 3.350 de euro
Spark-ul găsit de noi este din 2011 şi are 88.000 de km. Dispune de o serie de dotări precum geamuri şi oglinzi electrice, aer condiţionat, caluculator de bord şi închidere centralizată.
Dacia Logan – 3.400 de euro
Loganul din imagine este din 2007, funcţionează pe benzină, are la bord 64.283 de kilometri, service la zi, aer condiţionat, geamuri si oglinzi electrice, iar taxa de mediu este achitată şi nerecuperată.
Povestea omului care a scris istorie la Dacia: torturat 14 ore de Securitate – interogat 3 zile de Renault
Supercamionul lui Ceauşescu
Fiat Grande Punto – 3.900 de euro
Modelul de Fiat pe care l-am ales noi este un Grande Punto din 2010, cu 109.000 de kilometri la bord, pe motorină. Taxa a fost plătită şi nerecuperată, potrivit vânzătorului.
Ford Fiesta – 2.450 de euro
Acest Ford Fiesta pe benzină este din 2005 şi are 127.000 de km parcurşi. Proprietarul spune că autoturismul arată si funcţionează impecabil. Printre dotări mai enumerăm, geamuri electrice, ABS, servo şi închidere centralizată.
Hyundai Accent – 3.590 de euro
Acest Hyundai Accent din 2009 a fost achiziţionat de la o reprezentanţă din România şi a avut un singur propietar până acum. Potrivit acestuia timbrul de mediu a fost achitat, iar maşina a fost foarte bine întreţinută.
VIDEO. Echipa Top Gear riscă închisoarea
Nu plătesc amenda de circulaţie, care sunt urmările? După cât timp îţi poate bloca statul conturile personale
Mitsubishi Lancer – 2.590 de euro
Mitsubishi Lancer – este pe benzină, are 180.000 de kilometri la bord, are aer condiţionat, abs şi multe alte dotări care l-ar satisface pe orice şofer. Maşina a fost adusă din Germania, iar potrivit proprietarului, timbrul de mediu va mai adouga preţului final încă 354 de euro.
Nissan Micra 3.650 de euro
Acest Nissan Micra este din 2008, are motor pe benzină, geamuri şi oglinzi electrice, aer condiţionat automat, Radio/CD, servo direcţie, închidere centralizată, iar kilometrakul ei ai ajuns la 54.000 de mii de kilometri. Taxa de timbru este de 303 de euro.
Opel Astra – 3.750 de euro
Din 2005 este acest Opel Astra pe motorină, iar kilometrajul ei arată 177.000 de kilometri. Proprietarul spune că maşina a fost recent adusă din străinătate, iar distribuţia i-a fost schimbată la 144.000 de kilometri.
Apare o nouă marcă de lux, iar în spatele ei se află un constructor banal
GALERIE FOTO Aţi mai văzut aşa ceva? ARO cu 6 uşi
Peugeot 206 – 3.800 de euro
Peugeot-ul ales de noi este din 2007 şi are la bord 78.000 de kilometri. Are un motor 1.4 HDI, Euro 4, închidere centralizată pe cheie, aer condiţionat, calculator de bord, Radio/CD şi servo direcţie.
Renault Symbol – 3.490 de euro
Acest Renault Symbol din 2009 a fost cumpărat din România, are carte de service cu istoric complet la reprezentanţa Renault, a avut un singur proprietar, iar taxa de mediu este plătită şi nerecuperată.
Seat Ibiza – 3.550 de euro
Acest Seat Ibiza din 2008 este pe benzină şi are 79.000 de kilometri. A avut un singur proprietar în Germania. Maşina este dotată cu servo directie, jante aliaj de 15 inch, volan piele, computer de bord, parbriz ionizat, închidere centralizată din cheie, 2 geamuri electrice, faruri reglabile pe înalţime, plus multe alte dotări.
GALERIE FOTO Ceva ce nu vezi în fiecare zi: un LaFerrari scos din uz, după ce a lovit trei maşini în Budapesta
Legenda americană creată de un român din Bucovina
Skoda Fabia – 3.500 de euro
Această Skoda Fabia din 2006 are un motor 1.4 TDI 80 CP, este înmatriculată în România în 2014, are un singur proprietar şi are taxa de mediu este platită şi nerecuperată.
Toyota Aygo – 3.500 de euro
Modelul acesta de Toyota Aygo este pe motorină, are în bord 56.000 de kilometri, iar propiatraul ei spune că este în stare bună, consumă puţin şi găseşti uşor loc de parcare pentru ea.
Volkswagen Polo – 3.990 de euro
Ultimul din această listă este Volkswagen Polo. Este fabricat în 2006, pe benzină, are 88.000 de kilometri la bord, un motor 1,2 12V – 70CP, iar la o scurtă analiză exteriorul ei arată destul de bine.
VW recunoaşte: Există motoare pe benzină afectate de scandalul emisiilor
Cum prelungim viaţa cauciucurilor de iarnă. Ponturi pentru le creşte durata de folosire
Dacia Duster Army ar putea echipa forţele române. Anunţul a venit azi – GALERIE FOTO
Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România
GALERIE FOTO Dacia de 850 de cai-putere
GALERIE FOTO Mercedes GLS: S-Class-ul SUV-urilor, expus din toate unghiurile
Creşte preţul carburanţilor. Benzina şi motorina vor costa peste 6 lei pe litru