Cauză nobilă: Cursa Roz, din solidaritate cu cei care luptă contra cancerului la sân
Peste 700 de angajaţi ai Grupului Renault din Mioveni şi Bucureşti, alături de familii, au luat start-ul la cross sau marşul familiei, în Parcul Tineretului din Bucureşti la Cursa Roz, organizată de Asociaţia Casiopeea. Fundatia Groupe Renault Romania, în parteneriat cu Automobile Dacia, este solidară apelului anual dat de Asociaţie prin acţiunile care promovează sportul şi sănătatea.
„La fiecare 3 minute, undeva, în lume, o femeie este diagnosticată cu cancer la sân. Este o boală cu consecinţe dramatice, însă depistată la timp, există şanse mari de vindecare şi refacere. Responsabilitatea noastră este să ne informăm şi să ne educam pentru a o preveni, adoptând un stil de viaţă sănătos. De aceea, am lansat o invitaţie către colegii noştri, să fie solidari cu cauza şi să se alăture acestei iniţiative sportive. Competiţia este un cuvânt cheie pentru angajaţii noştri. O vedem tradusă în succesul internaţional al produselor la care lucrează şi contribuie cu pasiune zi de zi. Dar să nu uităm că mesajul pe care vrem să îl subliniem este acela de prevenţie. Prin conferinţele pe care le vom organiza la sediile noastre, colegii vor afla de la specialişti în domeniu cum putem preveni această boală, care sunt primele semne la care să fim atenţi şi ce putem face ca să creştem şansele de supravieţuire”, a declarat Dana Oprişan, director Resurse Umane şi preşedinte al Fundaţiei Groupe Renault România.
Ediţia de anul acesta s-a bucurat de susţinerea fostei mare jucătoare de handbal, Steluţa Luca, vicepreşedinte al Federaţiei Române de Handbal, şi a Mădălinei Ion, membră a echipei de handbal a Clubului Sportiv Municipal Bucureşti.
« Suntem bucuroşi să avem alături de noi parteneri de tradiţie aşa cum este şi Groupe Renault România care ne-a fost alături de la prima ediţie şi care a mobilizat de fiecare dată un număr impresionant de angajaţi să se alăture cauzei Casiopeea. Dincolo de spriinul oferit asociaţiei noastre care se traduce implicit în ajutor pentru beneficiarele Casiopeea, un astfel de parteneriat de durată ne demonstrează voinţa unei companii mari, cu mii de angajaţi, de a-şi sensibiliza echipele în ceea ce priveşte un stil de viaţă sănătos şi principiile de prevenţie în cazul unei boli care face tot mai multe victime în România. Mulţumim Groupe Renault România pentru iniţiativă şi solidaritate”, a declarat Eliza Rogalski, preşedinte Asociaţia Casiopeea.
Potrivit regulamentului competiţiilor, companiile partenere plătesc taxele de înscriere pentru toţi participanţii, iar din fondurile strânse, organizatorii achiziţionează proteze mamare.