Câte maşini a vândut BMW Group în 2017
BMW Group a atins cel mai devreme în istorie cifra de două milioane de unităţi livrate într-un an. Un total de 2.008.849 de maşini au fost vândute în primele zece luni ale anului 2017.
„Rezultatele noastre de vânzări pentru primele zece luni ale anului confirmă amploarea şi atractivitatea portofoliului nostru de modele”, a declarat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW. „În ciuda schimbărilor semnificative de model şi a dificultăţilor de pe unele dintre pieţele majore, am livrat clienţilor peste două milioane de automobile în primele zece luni ale anului. Modele foarte variate, precum BMW X1, BMW Seria 5, Seria 7 şi BMW i3, pentru a numi doar câteva, au contribuit la această creştere”, a continuat el.
Fără rival în piaţă, gama de nouă automobile electrificate a BMW Group a sporit vânzările cu 63,7% în primele zece luni ale anului 2017, totalul fiind de 78.096 de livrări către clienţi.
În octombrie, automobilele BMW i şi BMW iPerformance au reprezentat aproximativ 8% din totalul vânzărilor BMW din SUA, Franţa, Marea Britanie şi Olanda, iar vânzările de modele electrificate în Scandinavia au reprezentat peste 30% din totalul livrărilor BMW. Vânzările de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au atins în octombrie nivelul de 9.405 unităţi, o creştere de 60,3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. BMW i3 şi-a mărit vânzările în această lună cu 20,3% (la 2851 unităţi).
Vânzările globale ale mărcii BMW în primele zece luni ale anului 2017 au crescut cu 3,6%, la un total de 1.706.020 de livrări la nivel mondial. Aceste date-record pot fi atribuite creşterilor de vânzări pe o varietate de modele din portofoliu. De exemplu, familia BMW X continuă să fie un vector puternic de creştere, în ciuda faptului că disponibilitatea BMW X3 este semnificativ afectată de actuala schimbare a modelului.
Vânzările totale BMW X au crescut cu 11,3% (578.336) în primele zece luni ale anului. Alte modele care contribuie semnificativ la creşterea vânzărilor în acest an sunt BMW Seria 1 (161.804 / +12,5%) şi BMW Seria 7 (53.043 / +11,9%). Totodată, în octombrie, noul BMW Seria 5 a fost livrat către 29.370 (+8,5%) de clienţi din întreaga lume. Această creştere a fost atinsă chiar şi în contextul unei lansări graduale pe mai multe pieţe importante, inculsiv China.
Chiar înainte ca automobilul să fie pe deplin disponibil pe toate pieţele globale, noul BMW Seria 5 Sedan a fost, în octombrie, sedanul business ce mai bine vândut în lume. BMW Seria 5 este doar unul dintre numeroasele modele lansate ca parte a ofensivei actuale de modele a companiei. Alte modele noi sau revizuite, precum BMW Seria 2 Coupé şi Cabriolet (4.689 / +5,0%) şi BMW Seria 4 Gran Coupé (6.001 / +21,6%), au contribuit şi ele la creşterea vânzărilor mărcii.