Pasionații de mașini clasice pot acum închiria o mașină ca să-și impresioneze prietenii. Oferta a fost deschisă de un producător de accesorii de lux pentru pasionații de automobilism, care oferă 16 modele exclusiviste celor care doresc să închirieze o mașină clasică. Iată cât te costă să închiriezi o mașină clasică ce te va ajuta să impresionezi pe oricine.
Toți apreciază șarmul unei mașini clasice, chiar dacă puțini își pot îndeplini visul de a conduce una. Asta deoarece o astfel de mașină poate avea o valoare imensă – chiar și asigurarea ar pute să iasă din bugetul unei persoane cu venituri măricele. Așa că ne mulțumim să le admirăm la concursurile de eleganță, sau la paradele rezervate mașinilor de epocă.
Totuși, există speranță. The Outlierman, un producător de accesorii de lux pentru pasionații de automobile, a lansat un serviciu de închirieri pentru mașini clasice care permite chiar și celor care nu s-au născut cu lingurița de arginty6 în gură să conducă o mașină clasică. Desigur, chiar și acest serviciu este obscen de scump, dar nu e nici pe departe atât de inaccesibil ca deținerea unei mașini clasice care are un preț de achiziție cu 6-7 cifre. În euro!
În prezent, platforma Outlierman include 16 mașini clasice, de la Ferrari 275 GTB 2 Short Nose din 1966, la Porsche 356 A Speedster din 1956. Chiar dacă nu găsești o mașină pe gustul tău, platforma de închirieri Rent & Drive promite să o găsească folosind rețeaua sa extinsă de relații printre colecționarii de mașini clasice.
În plus, cei care apelează la acest serviciu pot primi indicații și rute de călătorie create special pentru ei. Experiențele, automobilistice, culinare și culturale pe care le pot accesa astfel le vor asigura o experiență memorabilă.
Și așa și trebuie să fie, pentru că, așa cum pomeneam anterior, tarifele de închiriere nu sunt deloc neglijabilă. Cea mai ieftină mașină este Alfa Romeo Giulietta Spider din 1961, a cărei închiriere pornește de la 800 de euro. Nu se precizează condițiile, dar presupunem că este vorba de tariful pentru o zi. La celălalt capăt al se află înspăimântătotul „de la 15.000 de euro” și asta poate însemna oricât de mult. Aici se încadrează mașini ca Ferrari 275 GTB 2 Short Nose (1966), Ferrari 250 GT Lusso (1963) și Ferrari 250 GT California SWB Spider (1957). Mult mai rezonabil este un Mercedes-Benz 300 SL, a cărui închiriere, fie că e vorba de Roadster sau de versiunea Gullwing, costă „numai” 7.000 de euro (sau mai degrabă „de la 7.000 de euro”).