Polemica privind eficienţa sistemelor de tracţiune / propulsie este una interminabilă şi, invariabil, se ajunge la şah-matul reprezentat de transmisia integrală. Ei bine, cei de la XCar au luat trei modele diferite de motricitate şi le-au pus faţă în faţă de-a lungul unor probe de stabilitate în condiţii de aderenţă scăzută.
Concurenţii au fost un BMW Seria 1 (propulsie), un Renault Mégane RS 275 Trophy (tracţiune) şi un Subaru Impreza (transmisie integrală). N-o să-ţi stricăm acum vizionarea prin a-ţi spune care este concluzia finală, însă ne permitem să-ţi transmitem că folosirea sistemelor electronice de control al maşinii sunt, fără îndoială, salvatoare, indiferent sistemul care pune în mişcare maşina ta.
De asemenea, dacă eşti de părere că testul a fost părtinitor, mărturiseşte-o în rubrica de comentarii de mai jos.