Două lucruri sunt cunoscute despre români: le plac mașinile cu sute de cai putere dar cumpără mașini ieftine, de cele mai multe ori cu banii jos. Rata de leasing este ultimul lucru la care se gândesc. Și totuși, cât costă rata de leasing la un Bugatti Chiron Sport?
Achiziționarea unei mașini în leasing are numeroase avantaje pentru o firmă, care poate bugeta mai ușor cheltuielile. De cele mai multe ori, însă, firmele cumpără mașini ieftine, fiabile, pe care le pot exploata din greu fără să se gândească la consecințe. Cumpărarea în leasing a unui supercar nu este chiar cea mai obișnuită achiziție. Și totuși, asta nu înseamnă că nimeni nu a cumpărat un Bugatti printr-un contract de leasing. Dacă ești curios, iată cam cât costă rata de leasing la un Bugatti Chiron Sport.
Carscoops a documentat recent experiența unui vlogger care și-a cumpărat un Bugatti Chiron Sport printr-un contract de leasing. Videoclipul de mai jos îți va arăta exact care sunt particularitățile unei astfel de achiziții exotice dar, dacă nu ai 17 minute ca să urmărești întreaga experiență, am făcut un rezumat pentru tine.
Proprietarul canalului de Youtube DragTimes avea deja un Ferrari, care a fost evaluat la 350.000 de dolari. Dacă este să-l credem, cifra este cu 10.000 de dolari mai mare decât cea plătită pe mașină când a cumpărat-o. Prin urmare, nu vă gândiți că veți cumpăra un Bugatti dacă nu aveți cel puțin un Ferrari în garaj, precum și un venit suficient pentru a plăti ratele.
Bugatti Chiron Sport are un preț de vânzare de 3,5 milioane de dolari, dar vloggerul a obținut un „discount”, așa că a plătit în final numai 3,3 milioane de dolari. Sigur, 200.000 de dolari este o sumă imensă, dar raportată la prețul mașinii abia reprezintă 6%.
Folosind cei 350.000 de dolari obținuți pe Ferrari ca avans, americanul a putut să contracteze un leasing pe 24 de luni. Rata lunară se ridică la (luați un loc pe scaun) 65.950 de euro, incluzând toate taxele. Potrivit vloggerului, acestea reprezintă circa 4.000 de dolari pe lună. Însumând toate ratele plus avansul plătit, rezultă o sumă de 1.932.800 de dolari. Cu alte cuvinte, va cheltui aproape două milioane dolari în doi ani, cu o limită de 4.000 de kilometri anual, iar la sfârșitul perioadei de leasing tot nu va fi proprietarul mașinii.
Partea bună este că reviziile sunt incluse în rata de leasing – cu toții știm ce complicat și scump este să întreții un Bugatti.