Cât costă în România noua Mazda CX-30?

Autor: Cristian Agatie 12 aug. 2019 Știri auto

Cu o lungime exterioară de 4,40 metri, Mazda CX-30 propune un compartiment pentru pasageri generos dimensionat, dar şi un spaţiu de bagaje cu un volum util care porneşte de la 430 de litri. Ca şi Mazda 3, CX-30 va dispune de un sistem multimedia cu ecran color de 8,8 inchi, controlabil cu ajutorul comenzilor de pe volan sau prin intermediul controllerului de pe consola centrală. Din păcate, ecranul nu este tactil, ceea ce face uşor dificilă interacţiunea, în special în cazul folosirii interfeţelor mobile Apple CarPlay şi Android Auto.

Noua Mazda CX-30 va fi al doilea model din gamă care foloseşte revoluţionara motorizare Skyactiv-X. Aceasta are o funcţionare duală, cu aprindere prin scânteie şi prin compresie, combinând avantajele motorizărilor pe benzină cu cele ale motoarelor diesel. Puterea dezvoltată este de 180 CP, motorizarea fiind caracterizată de un răspuns liniar şi de un consum economic.

Alături de acesta regăsim în gama de motorizări propulsoarele Skyactiv-G 122 şi Skyactiv-D 116, care completează la bază oferta de propulsoare. Toate cele trei motorizări pot fi comandate în combinaţie cu transmisii manuale sau automate cu şase trepte, respectiv cu tracţiune faţă sau tracţiune integrală AWD. Motorizarea Skyactiv-G de 122 CP dispune de tehnologie de dezactivare a cilindrilor şi de un nou sistem mild-hybrid, Mazda M Hybrid.

Preţurile în România pornesc de la 22.890 de euro cu TVA pentru motorizarea Skyactiv-G 122 în echiparea Plus, cutie manuală şi tracţiune faţă. Cel mai scump model Mazda CX-30 are sub capotă motorizarea Skyactiv-X, tracţiune integrală şi cutie automată. În echiparea de vârf GT Plus, acesta costă 31.090 euro cu TVA inclusă.

Mazda CX-30 a fost prezentată în premieră la Slonul auto de la Geneva din primăvara acestui an.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide