Produs exclusiv în România din a doua jumătate a anului 2019, în cadrul uzinei de la Craiova, Ford Puma a devenit rapid unul dintre cele mai apreciate modele printre șoferii români. Iar asta o demonstrează și statisticile, Puma fiind cel mai bine vândut model cu propulsie hibridă în 2021 pe piața auto din țara noastră. În același timp, Puma este și cel mai bine vândut model din gama Ford în România.
Nici nu este de mirare că Ford Puma a ajuns să fie atât de popular în România, SUV-ul putandu-se lăuda cu un mix perfect între un design seducător care atrage imediat atenția asupra sa și o motorizare hibridă extrem de eficientă. Totodată, Puma se mai poate mândri și cu cea mai bună capacitate a portbagajului din segmentul din care face parte. În plus, Puma s-a dovedit a fi primul autovehicul produs în România care a obținut un punctaj maxim de cinci stele în cadrul testelor de siguranță realizate de EuroNCAP.
Puma Titanium este cea mai accesibilă versiune a SUV-ului hibrid, prețul acesteia pornind de la 23.800 de euro, cu toate taxele incluse. Pentru această sumă vei primi un model echipat cu o sistem de motorizare EcoBoost Hybrid capabil să livreze o putere de 125 de cai. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii manuale cu șase trepte. Potrivit producătorului, consumul pentru parcurgerea unei distanțe de 100 de kilometri este de 5.4 litri.
Mașina este echipată în acest caz cu un set de jante realizate din oțel cu dimensiuni de 17 inci, oglinzi laterale electrice, faruri de ceață cu funcția de iluminare în viraj, lumini de zi și stopuri cu LED, geamuri electrice față și spate și sistem de aer condiționat manual.
La nivelul habitaclului, această versiune Titanium primește cadran de bord analog, scaun șofer reglabil manual pe patru direcții, scaun pasager reglabil manual pe două direcții, tapițerie din material textil, cotieră centrală cu spațiu de depozitare, sistem radio ICE Feature Pack 14 cu șapte difuzoare și ecran tactil de 8 inci.
Ford Puma Titanium este dotat cu o serie întreagă de sisteme de siguranță și de asistență, pe listă regasindu-se următoarele: senzori parcare spate, sistem de recunoaștere a semnelor rutiere de viteză, sistem de control al tracțiunii ABS, ESC, EBA, asistență la parcarea din rampă, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistență la părăsirea benzii de rulare și asistență pre-coliziune cu cameră și frânare post impact.
Dacă banii nu reprezintă o problemă, noul Puma ST2 este cea mai scumpă versiune a SUV-ului disponibilă la această oră pe piață. În acest caz, prețul pornește de la 34.800 de euro, cu toate taxele incluse. Din punct de vedere tehnic, modelul este echipat sub capotă cu o unitate EcoBoost de 1.5 litri, capabilă să dezvolte 200 de cai putere. Transmisia este asigurată cu ajutorul unei cutii manuale cu șase rapoarte. Consumul în acest caz crește până la 6.6 litri pentru parcurgerea unei distanțe de 100 de kilometri.
Dotările acestui Puma ST2 sunt net superioare în raport cu orice altă versiune, modelul fiind echipat printre altele cu un set de jante din aliaj de 19 inci, oglinzi laterale electrice cu sistem de semnalizare și logo iluminat, faruri full-LED, geamuri electrice, geamuri spate fumurii, evacuare dublă cromată, etriere de culoare roșie, plafon negru, protecție praguri ST, suspensie sport ST, volan încălzit, parbriz încălzit, sistem de încărcare prin wireless, etc.