Toyota este un producător recunoscut pentru eficiența motorizărilor sale hibrid, dar cât consumă o astfel de mașină în condiții reale?
Cel mai nou invitat la „Podcast cu Prioritate” este Răzvan Bălănescu, cunoscut în mediul online sub numele de 99Vehicles. În 2018, a lansat canalul auto de YouTube 99Vehicles în limba română, iar în 2019 și-a înființat propria firmă, care în mai puțin de 3 ani a generat peste 1 milion de euro cifră de afaceri.
De-a lungul timpului, el a publicat diferite clipuri informative pe YouTube, materiale care au strâns milioane de vizualizări. Invitat la noua ediție a podcastului Răzvan a vorbit alături de Luci Popa despre experiența sa financiară, de cea acumulată în mediul online, dar și despre mașinile pe care le-a avut.
Printre mașinile pe care Răzvan le-a condus se numără și Toyota Camry Hybrid, echipată cu motor de 2,5 litri și 218 CP. Este o motorizare full-hybrid, care nu trebuie încărcată la priză, așa cum am văzut de-a lungul timpului pe multe alte modele din gama Toyota și Lexus.
Din experiența lui Răzvan, Camry Hybrid poate fi o mașină foarte eficientă. „Eu, de exemplu, Vâlcea – Sibiu și înapoi, că am mai fost la Sibiu și mă mai tot duc, dacă e coloană, se circulă greu, am prins accident, stânci, semafoare, reparații poduri etc., dus-întors Valea Oltului, mers până într-o sută, mers normal, în coloană… 3.8. Dus-întors 3.8. Adică făcut plinul, mă duc, abia se mișcă acul. Când plecam din Sibiu era pe nivel, full pe full, și până acasă scădea un pic”, a povestit Răzvan Bălănescu la „Podcast cu Prioritate”.
Astfel, în funcție de situație și drumul pe care îl facem, o motorizare full-hybrid poate fi cel puțin la fel de economică precum una pe motorină.
Discuția dintre Luci și Razvan de la 99Vehicles poate fi ascultată mai jos.