Câştigătorii promotor.ro la Frankfurt 2009

Autor: promotor.ro 24 sept. 2009 Știri auto

Blaga Nicuso IonBlagă
Nicuşor-Ion, câştigătorul
concursului de
design Opel şi promotor.ro
, „O poză HOT sau un
VOT te trimit la Frankfurt”:

Salonul a fost interesant. Partea proastă este că s-a întins
pe o distanţă foarte mare şi s-a pierdut mult timp de la un stand
la altul. Au fost destul de multe noutăţi, dar au lipsit şi multe
modele noi şi chiar mărci.

În standul Opel am putut să vedem cea mai importantă noutate
de la salon din clasa compactă, noul Opel Astra. Insignia a fost
singurul „coleg” de stand. Au lipsit, din păcate, resul modelelor
Opel, probabil pentru că au preferat să aducă mai multe modele
Astra sau poate succesul lui Insignia să-i poarte noroc fratelui
mai mic. Astra arată destul de bine, cu un design mai elegant decât
un Megane şi mai puţin conservator decat Golf 6. Dacă merge pe
măsura aspectului, cred că o să fie un succes.

Partea bună este că, la unele mărci, criza nu s-a făcut
simţită. Standurile Mercedes, BMW şi Mini au fost cele mai complete
şi mai animate. La polul opus, Dacia, fără vreo noutate, nu a
prezentat interes.

Un concept interesant a fost Audi e-tron. În standul Ford am
fost destul de dezamăgit de Focus RS (de feeling-ul din interior şi
de aerisirile false de sub faruri şi de pe lateral), în schimb noul
Megane RS a reprezentat o surpriză plăcută. Sentimentul s-a repetat
în gama de modele ale ambelor mărci, mai puţin în clasa
mini.

Gabriel CiuraruGabriel
Ciuraru, userul câştigător dintre votanţii din concursul de design
Opel şi promotor.ro:

Pot spune că am avut norocul să fiu acolo unde îşi doreşte
să fie orice pasionat de automobile, sunt invidiat de alţii şi cu
greu crezut de cei care nu văd pozele cu mine acolo. A fost inedit,
o experienţă care cu greu o voi uita. M-a şocat imensitatea acestui
salon, nu am crezut că poate fi atât de grandios. Consider ca
Salonul Auto de la Frankfurt este un fel de ”Mecca” pentru noi,
cei pasionaţi de motoare, trebuie să fii acolo măcar o dată în
viaţă.

În cele 3 zile în care am bătut în lung şi în lat acest
salon, nu am reuşit să vizitez absolut totul, numărul impresionat
de maşini te fac să pierzi ore bune în care îţi delectezi privirea
cu cele mai de seamă mărci. Este greu să mă pronunţ în favoarea
unui anumit model, toate premierele mi-au atras
privirea.

Aş putea spune că Opel şi noua sa generaţie Astra a
învolburat apele, stârnind curiozitatea şi uimind prin designul său
inovator şi dinamic, punând în pericol actualii lideri în clasa
compactă. Opel Astra pentru mine până acum era o maşină normală,
fără nimic ieşit din comun, pe care sincer nu o apreciam, dar acest
nou model mi-aş dori să îl conduc. Exteriorul înclină balanţa atât
către sportivitate, dar şi către eleganţă, este un urmaş al
modelului de succes Insignia. Asemănările se regăsesc şi la
interior, care acum este mai generos şi dispune de un aspect mult
mai chic.

Aşa cum un critic trebuie să prezinte şi părţile negative,
în opinia mea bila neagră pentru Opel Astra este bordul, cam
înghesuit, pare sufocat de prea multe butoane, el arată futurist,
dar poate ar fi trebuit să fie mai felxibil şi
funcţional.

VEZI AICI
TOATE PREMIERELE OPEL LA FRANKFURT
2009

Maratonul meu în incinta salonului a fost oprit preţ de
câteva zeci de minute, cauza fiind un bolid care pare desprins din
Gotham City, o „Bestie” pe 4 roţi care te face să visezi la un tur
de pistă: Reventon este botezat, iar Lamborghini este creatorul. O
formă brută, agresivă, care seamănă cu o rachetă, o rachetă cu
foarte mulţi cai putere, o „herghelie” care costă nu mai puţin de
1milion de euro. Acest supercar pot spune că a fost cel mai reuşit
de la salon şi lista poate continua cu mărci de renume, pe care nu
aş fi crezut vreodată că le voi admira live.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide