Campaniile-şoc împotriva accidentelor rutiere au efect pozitiv pentru siguranţa rutieră

Autor: Oraan Mărculescu 02 apr. 2013 Știri auto
Campaniile-şoc împotriva accidentelor rutiere au efect pozitiv pentru siguranţa rutieră

În perioada 14-18 aprilie, David Lyle va vizita România cu prilejul unei conferinţe pe teme de siguranţă rutieră. Irlandezul David Lyle a devenit cunoscut în Europa şi în SUA datorită campaniilor-şoc de conştientizare a participanţilor la trafic.

Cu o experienţă de peste 30 de ani în domeniu, Lyle este cel mai apreciat şi premiat producător mondial de spoturi video şoc pe teme de siguranţă rutieră, având la activ peste 100 de premii din partea unor organizaţii de profil.

Conform mai multor studii, realizate atât în Europa, cât şi în America de Nord, difuzarea producţiilor sale, chiar dacă folosesc din plin imagini şocante, unele criticate vehement de autorităţi de genul CNA-ului, a dus la salvarea a sute de mii de vieţi.

Conform studiilor şi statisticilor de până acum, peste 80% din cei care au văzut spoturile sale au devenit din vitezomani şoferi cu un comportament normal şi preventiv. Campaniile sale anti-alcool au efect în rândul a 73% dintre şoferii care obişnuiesc să se urce la volan după ce au consumat băuturi alcoolice, iar 90% dintre oameni devin foarte atenţi la purtarea centurii de siguranţă.

Iată mai jos o compilaţie a câtorva dintre spoturile care se consideră că au influenţat cel mai mult opinia publică şi au contribuit la creşterea gradului de responsabilitate al şoferilor:


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide