Campanie ”Spot the Golden BMW” pentru cei care vor să ajungă la Olimpiadă

Autor: Oraan Mărculescu 18 iun. 2012 Știri auto

Imaginile cu maşinile Mercedes-Benz aurite apărute la Cannes au făcut înconjurul lumii, gurile rele arătând cu degetul opulenţa vedetelor de la festivalul de film european – de fapt, era vorba de o campanie de promovare a filmului „Dictatorul”, care, însă, a fost răstălmăcită de fanii cancanului.

Masinile BMW aurite fac parte dintr-o campanie pentru Olimpiada de la Londra

Acum, cei de la BMW riscă să păţească şi ei acelaşi lucru, deoarece maşinile BMW aurite din aceste imagini ar putea foarte uşor fi interpretate ca nişte creaţii pentru cei cu bani care vor să epateze. Lucrurile, însă, au o cu totul altă semnificaţie, una fără legătură cu subcultura.

Practic, folia cu aspect din aur a acestor maşini BMW ar trebui să vă facă să vă gândiţi la aurul olimpic. Şi asta deoarece vorbim de o campanie iniţiată de BMW Group, sponsorul oficial al Jocurilor Olimpice de la Londra, care vor avea loc în această vară în capitala Marii Britanii.

BMW-urile aurite fac parte din campania Spot the Golden BMW

Concret, cele trei maşini BMW (un Seria 1, un Seria 3 şi un Seria 5) vor face turul Angliei, iar cei care le vor poza şi vor încărca pozele pe site-ul celor de la BMW, dar şi pe twitter sau facebook, vor intra într-o tragere la sorţi în urma căreia vor putea câştiga bilete de intrare la Olimpiadă, câte două bilete pe zi.

Mai mult, va exista şi un concurs separat, în urma căruia câştigătorul va avea dreptul să folosească timp de un an o maşină BMW. Din păcate, această campanie se desfăşoară doar în Anglia, deci, dacă sunteţi interesat să câştigaţi bilete la Olimpiada de la Londra, ar trebui să vizitaţi Marea Britanie în această perioadă.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide